Radiossa kuulemani kappale hukassa?

Kysyin Radio Novalta heidän soittamaansa kappaletta mutta en saanut vastausta. Käännyn Teidän puoleen. Kappaleen kertosäe on "I will fly leave this solitary behind..." Melko mahtipontinen "la la laaa! la la la lal lal laaa!" keskellä ihana kitarasoolo ja kertosäkeen lopuksi "I would if I only could". Tosi kiitollinen vastauksesta, etsin bändiä ja kappaleen nimeä!

Lisätty: 02.03.2009 - 19:06

Kiitos jonin13 mutta ei ollut etsimäni kappale. Se oli rokahtava ja uusi kappale lähinnä Bon Jovin tyyliin tehty...

Lisätty: 02.03.2009 - 20:45

KIIIIITOOOSSS!!!!! ssatu.

Lisätty: 03.03.2009 - 15:27

Juuri tätä hain - Sturm Und Drang - A millon Nights - kiitos muille ehdotuksista. Istuin muuten kappaleen jälkeen autossa ja odotin, että Novalta kerrotaan esittäjä mutta mainoksille meni...

Avainsanat: musiikki kappale esittäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 19:22

Sturm Und Drang - A millon Nights

Lähteet:
artists.letssingit.com/sturm...ts-qhppl17

Kysyjän kommentti

Kiitos vielä kerran, bändille tuli yksi näinkin iäkäs fani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 18:02

Kuulostaisi siltä kuin kyseessä olisi Simon and Garfunkelin kappale El Condor Pasa (vain kotka lentää aurinkoon) ja melko varmastikin.. kävin heitin konserttii kattomassa/kuuntelemassa tossa pari vuotta sitten, että niitten kaikki kappaleensa on niin iiiiihanii....!

kuuntelepa alla olevasta linkistä, osuinko oikeaan?

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=lHGZV--1uqE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:57

Kuuntele Novaa päivittäin, siellä soitetaan samoja kappaleita uudelleen monta kertaa. Itse olen kuunnellut Novaa silloin tällöin niin uusintoja tulee pitkin päivää ja iltaa, kyllä se sieltä vielä tulee.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:59

veikkaisin näin kuulematta vain kotka lentää aurinkoon;;;; jonin13 kanssa samaa mieltä