Onko kellään mitää hyviä tai huonoja vinkkejä tästä kohteesta,Port El Kantaouista? Hyvät, edelliset ruokapaikat olisi kiva tietä

Kertokaa siellä matkailleet jotakin, miten matka onnistuisi suurempia ongelmia

Avainsanat: port el kantaoui tunisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 00:03

Hieno paikka, mutta täysin Turisteille rakennettu. Sousse sijaitsee lähellä, joihin pääset eksoottisesti vaikka tuk tuk-taxeilla (mopotaksi) on vähän enemmän nähtävää siellä, suosittelen piipahtamaan Soussen Medinassa, halpoja ostoksia ja ihana tunnelma,mutta tinkiä pitää. Kantaouissa mieleen ovat jääneet ainakin pikkuisella katamaraanilla seilailu ja sijaitsee siellä pikkuinen huvipuistokin. Suosittelen paikallisten suosimia ruokapaikkoja.Turisti ravintoloissa usein pienet, kalliit ja mauttomat annokset.Muuten suosittelen Tunisiaa, olen siellä joskus asunut,joten tiedän sen olevan ihana maa<3

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 16:01

minulla ei kokemusta, mutta ystäväni käväs ja sai salmonellan joka ei meinnannut parantua millään...ole oikein huolellinen minne menet syömään ja mitä syöt, joten säästyisit taudeilta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:54

Tuolla on turistien kertomaa:
www.travelrepublic.co.uk/Tra.../Food.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:37

Täältäkin voit katsella :

www.napsu.fi/matkailu/matkak...l-kantaoui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 15:36

Salmonellan voi yhtä hyvin saada myös Suomesta. Yleisesti Tunisiassa hygieniataso on korkea ja valvottu. Hygieniatasoltaan paljon parempi paikka kuin moni muu Välimeren kohde. Me söimme viikon aikana päivittäin sekä hotellilla & ravintoloissa eikä mitään vatsatautia tullut. Oppaiden mukaan vatsataudit ovat muutenkin olleet melko harvinaisia.

Mielestäni Port El Kantaoui oli ihanan rauhallinen paikka ja halutessaan Sousseen pääsi taksilla tai tuktukilla helposti (hinnatkin olivat ihan naurettavia). Jos uudestaan lähtisin Tunisiaan niin ottaisin hotellin Port El Kantaouista ja ostokset yms. kävisin tekemässä Soussessa. Port El Kantaouissa on lukuisia ravintoloita ja ainakin yksi marketti.