Samsung taulu TV 32"hankittu 08/2008. Yhtäkkiä alkoi kesken katselun huutamaan kovempaa kuin palovaroitin.

Siinä tilassa missä telkkaria katsottiin ei voinut kukaan olla, oli se ääni niin voimakas
sireeni. Kyllä säikäytti pahemman kerran.

Avainsanat: telkkari tuli hulluksi......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 19:19

Jos ei kukaan tallannut vahingossa kaukosäätimen päälle niin ei muuta kuin takaisin ostopaikkaan, takuuseenhan tuon on vielä mentävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 15:57

Takuuhan on vielä voimassa, ei muuta kuin huoltoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:57

kai nappasit verkkovirasta sen tv, n irti , jotta ei syty palamaan..en tiedä mikä vikana,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 17:38

Japp siihen tuli varmasti jokin vika. Nehän on kans vain ihmisten tekemiä ja koskaan ei teidä milloin paukkuu, mutta kun on takuu voimassa, ei muuta kuin huoltoon ja taas homma kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:16

Huoltoon ja heti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 18:51

Taitaa olla korjauksen tarpeessa nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:35

Johtuu digiboksin kaukosäätimestä.Mulla on sattunut tuo sama useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:40

sehän on sitten hyvä palovaroitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 03:10

On ainakin hyvä varoitusääni ettei jää päälle jos tulee häiriö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 12:48

Telkkarissa ei ole digiboxin kaukosäädintä,on vaan yksi säädin nimimerkki Gristalli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 13:00

Huoltoon ja äkkiä. Takuun on oltava vielä voimassa. Toivottavasti et kuitenkaan Gigantissa asioinut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:26

Vikatoiminta ja noissa vehkeissähän ei itse pysty mitään tekemään, eli huolto juttu ja onneksi vielä menee takuuseenkin.

(näissä tilanteissa on merkitystä palvelumielessä silläkin mistä on telkkunsa ostanut, ja kokemuksesta yhdyn tuohon tuikun toivotukseen)