Mikä saa teidät lievästi suutahtamaan? Lepyttekö nopeasti?

Tilanneherkkyys

Lisätty: 02.03.2009 - 15:20

Itse kimpaannun jos joku ei ymmärrä selvääkään puhetta tai tekstiä. Lepyn kyllä jonkin ajan kuluttua ja ajattelen etteihän tyhmyydelle mitään mahda.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 15:16

Kiire, tressi, toisten ihmisten hitaus, netin hitaus, ylimääräiset työt, aikataulussa jätättäminen. Pakkohan se on leppyä, etten saa verenpainetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 14:48

Väärin perustein esitetyt väiteet, unohdan nopeasti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:50

Kun poika viivyttelee just silloin, kun ollaan lähdössä ja on kiire ja on monta kertaa jo sanottu, että "me lähetään justiinsa, oo valmiina". Suutahdan usein ja korotan ääntäni, mutta lepyn nopeasti. Huumoria peliin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:52

jos syyttä suotta haukuu, mutta lyhyt muisti, ei muistakkaan suutumista, joskus ihan kysyn isännältä, miksi piti olla vihainen, niin hän ihan viattomana kysyy, että pitikö mun olla sit vihainen..? paha olla kun ei muista miksi piti olla vihainen..kyllä ärähdän äkäseen, mutta lepyn kanssa äkäseen..samastien melkein kun olen kiukustunutkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:30

ihan mikä vaan.. voin suuttua oikeesti ihan mistä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:57

Jos on nähnyt vaivaa esim ruuan laiton eteen ja se jostain syystä epäonnistuu, päreet palaa nopeesti. Toinen mitä en voi sietää ja saa suutahtamaan melkein päivittäin on se, että aikuinen fiksu mies jättää kamppeensa, lehtensä ja milloin mitäkin roikkumaan joka paikkaan. Miten voi olla niin vaikeeta korjata jälkensä? lepyn nopeasti pikkujutuista, mutta isommista joistakin en lepy koskaan, jos on niin sielusta asti loukattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:16

Saivartelusta, nirsoilusta sekä kaikenlaisesta sanojen vääntelystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 17:04

Raivostun epäoikeudenmukaisesta käytöksestä puolustuskyvytöntä kohtaan. Ja näitähän tapauksia on päivittäin, joten olen sitten kait joka päivä vihainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 17:14

Se kun kaupan hypersuper tarjoustuotteet on aina loppu kun sinne kerkiän. Aikoinaan sai lapun jolla saa tuotteet tarjoushintaan kun niitä tulee tarjousajan jälkeen, nyt vain pahoitellaan asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:19

Jos helposti suuttuuisi, niin aina saisi olla . en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 18:44

En suutahda lievästi, vaan kun suutun, niin suutun kunnolla. Ja sitten on turha tulla mulle sanomaan sinä päivänä yhtään mitään. Mieluummin ei vielä seuraavanakaan. Mutta suutun tosi harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:10

Minä kuuntelin 50 min. puhelimessa marmatusta ja vastasin huumorilla. Suutuin vasta seuraavana päivänä. Ei minulle saa puhua niin kuin ystäväni puhui. En ole tasapainossa vieläkään, joten taidan minäkin suuttua kunnolla kun suutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:32

epäoikeudenmukaisuus, laiskuus ja jos en saa vastausta kun kysyn jotain isännältä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:54

toisten sortaminen,rattiJUOPOT,pedofiilit,maanteiden kunnossapito,immeisille huonosti tehdyt remontit+uudistalot,ns.ammattimiehet,oma suuttuminen,kateelliset ihmiset,tunteettomuus nykyaikana,ei arvosteta eikä kunnioiteta vanhempia ja eritoten äitiä ja isää. valtiovallan surkeat päätökset(esim.viinan hinnan noston jauhaminen,nostaisivat kerralla 100e/pikku pullo)rosvojen+rikollisten olemattomat tuomiot(100 kertaa jääny kiini rattijuopumuksesta,vieläkin silitetään päätä ja päästetään vapaalle) ,, niitä on niin paljon ja en mie niistä sen enempää hikeenny enkä möykkää vaan IHMETTELEN, mutta mutta minun pää kyllä kuumenee hetkessä mut jähtyy nopeammin kuin kuumenee, mut en mie toisten vajavaisuutta enkä ns.tyhmyyttä ole koskaan nauranut tai siittä suuttunut. mitä enemmän puhetta ja eri mielisiä ihmisiä sen värikkäämpää on tämä elämä eikä ole samanlaisia kyllästyttäviä päiviä.( ja nämäkin oli vain minun kuumasta päästä revittyjä ajatuksia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:04

Lievää suuttumista aiheuttaa kohdallani,huolimaattomuus,sotku tai laiskottelu koti askareissa.Lepyn ,kun olen huomattanut moisesta käytöksestä ja asia korjattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:12

Pedofiilit, raiskaajat,seläntakana puhujat jotka tietävät asiani paremmin kuin minä itse, kiusaaminen, väkivalta, sodat... tuossa tuli muutama sellainen joka saa mut suuttumaan.