Käykö luottokortit vieläkään ravintoiloissa ja kaupoissa, vai pitääkö nostaa aina rahaa ostoksia tehdessä?

Avainsanat: sunny beach bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 12:35

Aivan oikein; mennä kesänä kokeiltu ja isoimmissa ostareissa (joita SB:lla ei juuri ole) ja ns. paremmissa ravinteleissa Visa kelpaa, mutta en suosittele välttämättä ko. maassa käyttämään; vievät mieluusti takahuoneeseen "höylättäväksi."..
Varmempi lyödä levat tiskiin, kunhan ne olet saanut turvallisesti vaihdetuksi.
Varmaankin rehellisiäkin toimijoita sielläkin on...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 10:28

en nyt ole ollut tuolla, kun joskus 90 alussa, en tiedä, mutta katso tuolta googlesta, sieltä saa tietoa...hyvää matkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:47

Kyllä Visan pitäisi käydä jo kaikkialla. Kävin utsimassa sitä pankista ja luettelin liudan maita tiskillä kysellessä. Vakuuttelivat käyvän kauppoihin ja ravintoloihin yms. Poikkeuksen tekevät aivan pienimmät putiikit, joissa ei ole kortinhöyläyskonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.03.2009 - 16:13

Kyllä uskoisin että käy, sillä visa electronkin käy suuressa osassa.. Katukojuissa ei varmasti kaikissa ole mahdollisuutta maksaa kortilla, mutta suosituimmissa kaupoissa ja ravintoloissa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 12:07

Hei, viime kesänä nostin automaatista Master Cardilla ja maksoimme ravintoloissa yms. käteisellä. Matkavaluutat vaihdoimme milloin missäkin; enimmäkseen hotellilla.
Suosittelen käteisellä maksua:)