Miten uusi viikko on lähtenyt käyntiin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 13:29

Huomenta vaan. Heräsin juuri yövuoron jäljiltä. Hirveä masennus iski heti, kun silmät sain auki. Elämä näyttää olevan nyt jumissa, ei huvita mikään. Aina ei kaikki menekään niin kuin on suunnitellut tai halunnut. On siis virta poikki totaalisesti.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti olet jo saanut virtaa,elämääsi. Se oli varmaan joku oikosulku...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 09:47

kyllä täytyy sanoa , että oikein hyvin, vaikka olikin huonosti nukkuttu yö, mutta kaikesta huolimatta, hyvin..ja viikonloppukin meni ulkoillen tai happihypellen auringosta nauttien...niin kevättä rinnassa ootellessa lumien sulamista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:56

Tökkii,
lasinen kahvipannu halkes ensimmäiseksi, sen suurempaa vahinkoa en jatkossa kaipais ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:00

Eläkkeellä oloani ,ei työtä jaksa eikä kykene tehdä kun selkärangasta sekä niskasta on jäljellä enää 50% , ei voi muuta kuin elää vaan puoli elämää. kuunnella ja katsella tätäkin sivustoa.Ja havannoida sekä vastata , monet nimimerkit myös rauhoittuvat jahka opettelevat käytännön. vanha ämmä ova pahimpi, noi kolli pehmivä ain ko äiti sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:05

kiitos kysymästä, ihan hyvin. tein juuri ruuan valmiiksi iltaa varten. sain hieman siivottua ja pestyä pyykkiä. lähden k.12 töihin ja olen sitten iltaan k.19 asti työ hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 10:08

Hyvin on lähtenyt viikko käyntiin. Ulos pitäisi lähteä, näyttää tuo ilma niin hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:20

Olen ärtynyt. Tänään pitäisi keretä vaikka mitä ja joku keskeytys tulee minun suunnitelmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:23

Ei ole vielä taivas pudonnut niskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:25

ihan hyvin.. väsyttää vaan ihan hirmusesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:53

Muuten hyvin, mutta ärsyttää aivan suunnattomasti tehtävien määrä mitä antoivat koulusta meille: Raportteja, esitelmä, portfolioita, yms, yms....pitäisi keretä kirjoittaa viikon aikana. Ei sitten olekaan aikaa ulkoilla ja vaikka hiihtää tai jotain. Näin meidän takalistoa vaan penkissä levitetään, kun on naulittu koneen äärelle. Yhyyy.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:03

Silmät sikkaralla kahvia hörpin. Jahka olen kunnolla herännyt köröttelen taas pääkaupunkiin asioiden hoitoon. Tällä kertaa viivyn ainakin viikon ja edessä paljon mukavaa ohjelmaa. Hyvin on siis viikko lähtenyt käyntiin ja odotukset korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:03

Hieman on ilmavaivoja mutta eiköhän tämä tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:39

Ihan hyvinhän tämä.Kävin aamulla verikokeessa niinkun se nyt jotain kiinnostais.Yksityisellä pitkä ja lyhyt sokeri ja pieni verenkuva 75 euroo.Onneksi on vakuutus.Eiköhän tässä olospäin pitäne lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:49

Opiskelun merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:58

vesisateessa alkoi

Lisätty: 02.03.2009 - 12:24

5.30pm nyt alkoi vihdoin aurinko paistamaan,,jospa huomenna paremmat ilmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:58

Hyvin menee kävin polttopuita pilkkomassa vähän aikaa,hoitelin pankkiasiat sun muutajutut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 13:45

Niinpä huomenia, vaikka jo päivä onkin!
Ei voi kehuu piti vuokra maksaa ja sinne hukkui kasa euroja, sekä pankkini ei olekkaan luotettava, eli ei heidän sana päde! Joudun ehkä tekee ylimääräisen matkan Tallinnaan vain yhden pin kalkulaattorin takia, jotta voin käyttää internet pankkia täällä kanarialla!
Nykyään näkyy olevan niin että kaikki pitää tarkistaa sata kertaa, että onko asia vireillä vai ei! Koskaan ei tiedä mitä yksi pieni paristo voi aiheuttaa kuluja ihmiselle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:31

Ihan hyvin, kiirettä pitää, välillä nämä "pakolliset tauot"... Maksoin tänään ison veroerän ja se ei tunnu kivalta, este lähinnä henkinen... mutta kun vielä maanantai ja eräpv 2.3....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:38

Kurjasti tuntui alkavan kovan flunssan merkeissä,mutta on otettava levon kannalta,ehkä olenkin sen tarpeessa.Sairaslomallahan kuuluu sairastaa.