Oletko kova pomottamaan kotonasi,miussa on mennyt kuulema hyvä kapiainen hukkaan mieheni mielestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 09:37

kyllä täytyy sanoa, että ehkä olen se joka viimisen sanan sanoo...isäntä sanookin , että elämä on helppoo, kun vaimo määrää kotona, pomo töissä ja poliisi liikenteessä...! mikäpä siinä sitten ollesssa...

Kysyjän kommentti

Paras ja hauskin vastaus sinulta,kiitos siitä ja hyvää päivänjatkoa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 07:48

Minä olen hyvä jätkä, jos mulla munat olisi haaruksissa, nyt vaan pitkä viilto. Sanoo minun perheeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:14

Kyllä meillä kaikki osaavat pomottaa vuorollaan ja asioissaan. Luulisin kuitenkin että meillä on se jokseenkin tasapainoss, vaikka äkäistä porukkaa olemmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:39

En voin sanoa noin. Ne asiat jotka itselläni ovat hallinnassa, saan kotikentälläni hoitaa ihan suvereenisti ilman mitään oheispuheita.
Opiskeluaikanani kun olin kesätöissä Ruotsissa, sanoi eräs ruotsalainen (nuori) alaiseni että jos Suomessa olisi naisarmeija, sinulla olisi hyvät etenemismahdollisuudet! Otin sen ihan positiivisena ja siinä oli hänenkin puoleltaan tietysit leikkimielisyyttä. Joissain asioissa täytyy olla tiukka ja asiapitoinen, päätäni eiv oi kääntää millään konsteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 09:46

Ei ole pomotettavia, mutta kyllä sekin onnistuisi. Jos niitä siksi ei olekaan ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:00

Tää on selvästi akkaväen kysymys johon ei ole viisasta vastata, ei edes esittää mielipidettään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:14

Meillä ei pure pomottelu, mutta pusuttelu auttaa monen asian läpiviemisessä. Mä olen viisas nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:41

En pomotta missään, miksi niin tekisin. Kannatan yksiön vapautta,puhumisen vapautta jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:44

en minäkään pomottele kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:50

Enpä jaksa pomottaa, enkä näe syytäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 13:54

EDi ole syytä olla pomona, kun tiedän että helpommalla pääsee ,jos teen kaiken itse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:22

Se riittää kun saan pomotettua itseni päivän askareisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:10

pomotan niinku................................... aina :) heh. kjäh kjäh kjäh kjäh kjäh kjäh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:46

Olen varmaankin aika peto organisoimaan ja jakamaan tehtäviä, mutta tarjoilen sen kauniissa vasussa. Haluan, että kaikilla perheenjäsenillä on hyvä ja mukava olo kotona kaikista velvollisuuksista huolimatta. Eli tapa tarjoilla tehtävä ratkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:15

Kyllä mieheni antaa minun päättää asioista vaikka kysyisin hänen mielipidettänsä.