minkälainen henkilö on paras yhteiskunnalle?

minusta paras on, polttaa tupakkii, juo perjantaipullon. ajaa autolla bensan hinnasta huolimatta toki selvinpäin. ja kuolee heti kuin eläkkeelle pääsee ja mieluimmin tammikuussa.Eikä ole ikänä yhteiskunnalle mitään laskua tehnyt, ei edes terveyskeskuksessa käynyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 08:04

Sehän on tietysti nainen.

Joka ensin hoitaa lapsensa isoksi, sitten huolehtii vanhempansa, appivanhempansa ja sisaruksensa hautaan asti. Toimii lastenlastensa hoitotätinä.

Tai nainen, joka synnytettyään toistakymmentä lasta vastoin lääkärin kieltoa, älyää kuolla, että mies saa toteuttaa näkyään lisääntyä ja täyttää maan ottamalla uuden vaimon.

Kysyjän kommentti

Ilman mitään palkkaa olen isoäitini sekä isäni saatellut pyytteettömästi saatellut hautaan, jotka elivät pitkän elämän ilman apua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 07:28

No just sellanen mikä ymmärtää kuolla ensi eläkkeen nostoa ennen,se on säästöö yhteiskunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 07:54

Syntymätön, jättää tämän vusituhannen väliin ja syntyy joskus myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:28

Terve ihminen, joka tekee työnsä, maksaa veronsa, eikä vaadi yhteiskunnalta mitään, mutta kuluttaa ja käyttää paljon välillisiä veroja tuottavia hyödykkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:49

Normaali kunnon kansalainen, joka myös jollain tapaa osallistuu yhteiskunnan kehittämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 09:41

Sellainen joka ei tarvitse eikä halua mitään. On näkymätön ja kuulumaton. Ja ymmärtää kuolla huomaamattomasti, vaikkapa karhun syömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:50

nuo kaikki piirteet kun sidotaaan yhteen niin eikö jo oiskin aika hyvä ihminen tähän yhteiskuntaan luulen ma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:14

Mun kaveri oli.
Teki ahkerasti töitä 45 vuotta, muija ja neljä mukulaa tuli hoidetuksi asiallisesti, ei kerenny sairastelemaankaan, sitten pääsi eläkkeelle ja kun ensimmäiseen kuun eläke tuli, otti vähän rinnasta, vietiin sairaalaan (eka kerta elämässä) ja kuoli pois kahden päivän kuluttua. Paljon jäi tienattuja eläkerahoja muille jaettavaksi. Tälleen kun muutkin älyis käyttäytä niin ei tarvitsisi Kataisenkaan valittaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:35

Minä olen paras yhteiskunnalle,en juonut viinaa, enkä poltatupakkaa,autolla en ajele huviajoja,vain tärkeimmät,polkupyörä käytössä ,ja ajoissa sairaalaan satojen tuhansien leikkaukseen,ja yhä säästelen,jopa kotiviiniä teen ei mene veroja.Lapsiakaan en ite elättänyt niiden äiti elättää niitä suuressa Americassa.Tosin aikuisia 40 vuotiaita,silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:40

just sellainen,oikea vastaus kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 16:35

Elää normien mukaan eikä ole poliisin vanha saati uusi tuttu.
Kuluttaminen voi jossain vaiheessa rajoittua ihan sen kylmän tosiasian vuoksi että ei kertakaikkiaan ole enää varaa ostaa sitä mitä osti vielä pari vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:26

Jokainen kanssakulkija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:10

Lennu sen taas sanoi oivallisesti, niinhän se loppujen lopuksi onkin. Onnea kaikille Napsun naisille.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:17

Sairaanhoitaja, joka ei syö, juo, nuku, pissaa, kakkaa, vietä lomia, valita, vanhene, veltostu, vänise eikä pidä taukoja, vapaapäiviä tai lomia. Aina hymyilee, myötäilee, antaa palkkansa työnantajalle takaisin ja kuolee samalla hetkellä, kun eläkepäivät alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 03:13

Tunnollinen terve veronmaksaja joka kuolee sydäriin ensimmäisenä eläkepäivänä.