Tuleeko Napsuun tunnin paussi, vaikka suurin osa sanoi, ettei misskikisat kiinnosta :) ?

Missikisat kiinnostus Napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 22:25

Olimme sairaala vierailulla äitini luona,ja sitten menimme kyläileen,olikin tosi mukava käydä tapaamassa ystäviä pitkästä aikaan.Missi kisoista en välitä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 19:43

Alkuosa on ainakin niin "kummallista" sohellusta meikkien kanssa, että päätin pitää paussin vaikka ratkaisun katsonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:43

Tulee varmaan pidempikin paussi mutta kanava on kyllä ihan joku muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:45

No ei ainakaan missikisojen takia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:49

ei missikisoja ..tansii tähtien kanssa ja nyt kuorosotaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:02

Onko nyt jotku missikisat menossa.Saakohan suomi mitallin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:40

Mei surffaillaan kanavien kaa.. Missei, Discovery, missei välil joku muu kanava, Discovery, missei, kuorosotaa, jne.. =) Ja ei tääl Napsus varmaan taukoo tule, ain on joku kehissä, heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:12

Ai tuleeks jotkut missikisat vai ? Kiinnostaako ne tosiaan vielä jotakin? Mitä sitten jos on jonkun vuoden missi, eihän se ole kuin pelkkä titteli. Todella kauniit naiset eivät osallistu missikisoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:19

Minulla taisi olla n. viikon paussi. Ei kuitenkaan missikisojen takia :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:25

katsoin minä ainakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:07

Tuli vieraita, joten tauko johtui siitä, ei misseistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:52

Missikisat jäi katsomatta, olin ulkoilemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 04:26

Minä menin nukkumaan, joten en katsonut niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:46

Mulla oli paussi koko viikonlopun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:32

ei tule katsottua missikisoja nykyään. nuorempana joskus tuli katsottua. ei enää ole mun juttuni.