Sanonta koira on ihmisen paras kaveri,onko näin???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 17:30

Kyllä se vaan niin on ,minun mielestäni.

Kysyjän kommentti

Näin se on . Kissa-ihmisille kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 16:58

Sanontakin kuuluu: Mitä kauemmin olen tuntenut miestäni, sitä enemmän rakastan koiraani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:01

Kyllä se varmaan on niin, mutta kyllä mun kissat on mun parhaita kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:02

Kyllä koira on hyvä ystävä yksinäiselle, sehän on kuin perheen jäsen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:26

"minäolense" vitsilinjaa jatkaakseni toisella sanonnalla:

vaimo on ihmisen paras ystävä (koira jää toiseksi vaikka haukkuisikin yhtä paljon) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 17:37

Minä kissaihmisenä en osaa vastata. Meillä oli viimeksi koira kun olin 2-vuotias. Enkä siitä ystävyydestä muista mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:39

Naapurin isäntä valitti, että vaimo kohtelee häntä kuin koiraa: vaatii uskollisuutta. He heh.

Kyllähän koira varmasti on uskollinen, reipas ja vähään tyytyväinen kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:50

itsellä 2 kisua ja ne mun päivieni aurinko ja ystävät..mutta kyllä uskon että koirat ovat todella hyvät ystävät ihmisile..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:06

Ompa asiat huonosti jos koira on paras kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:27

On se varmaan noin, jos omistaa koiran ja kohtelee sitä hyvin. Minulla on vaan kaneja ja ne ovat onnellisia kun niitä kohdellaan hyvin. Ne myös palkitsevat omalla käytöksellään sen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:30

meidän koirat juoksuttaa minua niin.. ulos ja keittiöön ym, että olen kääntänyt sanonnan niin, että ihminen koiran paras ystävä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:36

Tällä foorumilla ilmeisesti kissa.
Olkoon mikä hyvänsä, paras kaveri on aina paras kaveri. Jollain se voi olla rotta tai vaikka lehmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:54

Paras kaveri on eläi yleensä ,sanonta kuuluu ihminen on ihmiselle susi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:23

Minulle ei eläimet yleensäkään ole parhaita kavereita. Mielestäni minkäänlaiset eläimet eivät kerrostaloon kuulu. Ehkä nyt kuitenkin villakoirat sängynalle.

Lapsilleni ja lastenapsilleni ja kaikille sisaruksilleni näyttää koira olevan kaikkein paras ystävä ja perhe vasta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:28

jostain luin:..".mä en usko tarua ollenkaan, etteikö eläinten taivasta oisi. Nehän aina antavat parastaan, eivätkä kelleen surua toisi. Ennenkö silmäsi sammuivat, minä kerroin oravista, joita eläinten taivaassa haukkua saat ihan kaikista puiston puista". ...joskus sydämeni särkyneenä rakkaan ystäväni poismenon takia, kyllä koira on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:14

Varmasti monen ihmisen kohdalla näin on,sillä ihmisten kanssa saa niin usein pettyä pahankerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:19

se riippuu ihmisestä ja koirasta joidenkin mielestä on ja toisten mielestä ei

  Ilmoita asiaton vastaus
nit
Vastattu: 04.03.2009 - 17:18

Minusta se ainakin on niin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 20:56

On! tai ei!
Riippuu ihmisestä ja koirasta!