Sunnuntaisin aterian jälkeen otatko päivä tirsat,mie otan ja se on ihannaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 14:21

Ilman muuta otan,
(useasti muinakin viikonpäivinä)

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 14:23

En nuku päiväunia, kun en osaa:( Olen puolihorteessa ja koko lailla kömpelö lopun päivää ja yöunetkin menee. Nokosten ottamisen jalon taidon aion vielä joskus opetella, kun näyttää niin kivalta touhulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:30

kyllä tulee usein otettua myös arkisinkin. ei ehkä pitäis mutta päikkärit on ihan ehdoton juttu..hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:31

otan jos valvova silmä välttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:39

Justiinsa söin mahani täyteen ja nyt menen päikkäreille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 15:05

Minun täytyy olla vähintään sairas, jos sen virheen teen, että menen päikkäreille. Joskus olen ottanut, ja yön sitten valvonut, että silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 15:31

Kyllä se näkyy heti siinä että sitten ei yöllä nukuta.
Jos oikein väsyttää niin sitkeilen silti niin myöhään että pääsee nukkumaan yöunet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 15:38

Otan nokoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 16:00

Pitkälläni voin olla vähän aikaa, mutta päivällä en osaa nukkua muuten kuin sairaana. Olen kateellinen niille ketkä osaavat nukkua päiväunet. Tässä vaan pötköttelen kohta vähän ja lähden yöksi duuniin taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 16:05

Nyt kun 50km miesten hiihdot hiidetty/katteltu, ja syöty rokat ja ruisleivät, niin pienet tirsat/päikkärit aion ottaa, tää tapa vaan yleensä sunnuntaisin, jos mahdollist, niin jaksaa siten loppuillan ohjelmatkii kattoo.. mitäs tähän kohtaan sit sanois hyvii tirsoi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 16:36

Taidanpa seurata jonin esimerkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 16:42

Tänään en ehdi tirsoille, vaikka mieli tekisi. On vielä pikkasen hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 17:07

En ota nokosia, jos erehdyn niin en saa koko yönä nukuttua, yleensä lähden päivä kävelylle raittiiseen ilmaan. Illalla saa sitten nopeasti unen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 18:00

yleensä en, mutta liekö raittiin ilman myrkytys, kun nukahdin soffalle..nyt pelotaa , että saisinko unta enään ensi yönä...toivottavasti unitulee, kun sen aika on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:21

en.. yritän olla nukkumatta koskaan päikkäreitä koska sit en saa yöllä unta.. ja päikkäreiden jälkeen on entistä väsyneempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:23

meilläpäin otetaan ettoset.. josku otan joskus en.. riippuu mikä on tilanne ja pittääkö lähteä jonnekin tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:30

Juu, ja lauantainakin otan. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 01:08

Joka päivä iltapäiväunet tekee terää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:29

Aina viikonloppuisin ja arkisinkin töiden jälkeen jos tuntuu, että on pakko ottaa. Usein tulee noustua ylös jo neljän viiden aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:00

Sunnuntaisin tulee,kyllä välillä hetkeksi nukahdettua sohvalle.