Ihmiskunta kulkee teknistymisen saralla äärirajoilla. Siihen voi tulla loppu. Uskotteko HÄ !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 20:44

Eihän tässä olla vielä pästy kunnolla alkuunkaan, ja sinne loppuun on vielä tosi pitkä matka, eipä keretä näkemään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 17:54

En usko että vielä missään äärirajoilla ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 17:57

Hyppääkö kohta mäkihyppääjät 500m?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 17:58

En usko minäkään. Aina tehdään uusia keksintöjä ja nerokkaita vekottimia, jotka menee sadan vuoden päästä näistä nykyisistä kirkkaasti ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:00

Minä uskon, että kehitys menee vielä eteenpäin. Kunhan vielä kehitytään ajattelemaan yhteistä etua. Huolehtimaan päästöistä ja onhan näitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:05

En usko,että ollan vielä äärirajoilla,muut kylla muutoksia tulee tapahtumaan,epäteknistymisen suuntaankin.
Ja todellakin täytyy oppia toisitamme huolta pitämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:22

Samanlaisia profetioita kuului silloin kun ensimmäinen höyryveturi tuli käyttöön ... niin se vaan on elämä jatkunut ja kehityskin niistä päivistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:02

uskotaan, loppu tuloo, hä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:12

Loppu ei ole vielä lähelläkään. Jokainen ennustus on vain jos... ja jos... Eipä uskonut mummuni näkevänsä digiboxia, joten kaiketi jokin samanlainen, jota en osaa edes kuvitella on minullakin olemassa viidenkymmenen vuoden kuluttua. TÄH! TÄH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:21

Teknistymisen loppu ei taida vielä olla näköpiirissä. Ainoa ongelma taitaa olla ihminen itse, riittääkö ymmärrystä hoitaa maapalloa ja sen luontoa, vai tukehdutaanko omiin saasteisiimme. Senhän tulevat uudet sukupolvet näkemään, toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:04

Tekniikka kehittyy tulevaisuudessa ennennäkemättömällä vauhdilla, ei ole jarruja kehitykselle, vielä on paljon keksittävää monella alalla.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:09

Mikäli historia toistaa itseänsä, näinhän siinä käy miten anonyymi ilmaisi.
Uskon silti tekniikan kehittyvän vielä huimasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:10

Kyllähän siihen teknistymiseen loppu voi tulla, mut ei meitin elinaikana... säälittää vaan nuot, jokka jäljelle jäävät elämään, kun koneet hoitaa 99% töistä ja se ainoa 1%:kin työssä käyvistä voi huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:28

En usko. Se on ollut äärirajoillaa mun koko elin iän ja kuitenkin jatkunut vain kiihtyvällä vauhdilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:29

En usko. Tekniikka tekee uusia aluevaltauksia lähitulevaisuudessa. Onhan tunnettua, että internetin korvaamiseksi on tehty kokeita ja testejä jo pitkään. Miksei siis muillakin saroilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:06

Ennen vanhaan oli toisin kun tekniikka vähän pääsi kehittymään,niin jostain Mongoliasta asti tuli ratsumiehet tappamaan kehityksen.