Matkakertomus yhdessä, 2-3 lausetta jokainen. Näin se alkaa: Meitä on iloinen joukko lentokoneessa. Laskeudumme pian....

Lisätty: 02.03.2009 - 17:35

Taas naurattaa, eipä ookaan moneen päivään. Meitä on lentokoneessa iloinen joukko napsulaisia ja tarkoitus oli, että jokainen jatkaa siitä mihin edellinen lopetti, mut pitihän se arvata, että ensin joku herää ja päästää kissan pissille ja joku loikkaa jo New Yorkiin..hm. Vietnamin koneessahan jonkun mukaan oltiin ja kaikil´ napsulaisilla mikkihiiret korvilla. Seuraa sentään turvallinen laskeutuminen kentälle, taputusta, hymyjä (varmaan joku vetäisis jo täs´vaihees biisin "sukkula veenukseen")´. Hikoillaan ja ootellaan matkatavaroita ja sen päälle pelätään aasialaista tullimiestä, että hokaseeko se mun laukusta pullean, mehevän ahvenkukon..iik. Ulkona tingataan taximiehen kanssa ja viimein ollaan hotellissa jossa on jo ensimmäinen komee mies..aah! Sit naisten tapaan kokeillaan sopivia vaatteita, jollain oli ummehtuneet tennarit; äkkiä roskiin ja väliin maistellaan juomaa, höörps! Sit vaan kartsalle tutkimaan maisemia, voi miten ihana lämmin kesätuuli hivelee varpaita ja ensimmäiseen ravintolaan sisään. Ovensuussa kompastellaan ja huokaillaan miten ihanaa oli päästä Suomen talvesta pois!
Mie kuulkaa luulen harkitsevani tarkkaan matkaa napsulaisten kanssa Vietnamiin, sen verran on sekalaiset fiilikset, että......... VARMAAN LÄHTISIN TEIDÄN KANSSA.
Ps. sinulla ssatu on kyl´nyt varmaan yksinäistä siellä Nykissä...tuu kuule seuraavalla koneella tänne Vietnamiin niin ekaks´harjotellaan kadun ylitystä käytännössä, sillä kaikki nasulaiset osaavat sen jo teoriassa.

Lisätty: 02.03.2009 - 19:00

..niin ja kaikki matkalaiset sit varmaan jossain vaiheessa mietti, että olinks´mä naimisissa...vai miten se nyt oli?

Avainsanat: jatka tarinaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 20:03

...Vietnamiin. Ensikertalaisena odotan uteliaana alkuvaikutelmaa maasta, mutta ensin on selviydyttävä maahanlaskeutumisesta. Inhoan laskuja ja nousuja. Ilmanpaineen vaihtelu sattuu kipeästi korviini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 20:37

----- Kaikki taputtavat villisti onnistuneelle laskeutumiselle. Eikä kauankaan kulu, kun olemme jo terminaalissa, odottamassa laukkujamme. Hiki virtaa, kun pakkaseen tottuneena olemme taas liian lämpimästi pukeutuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:38

Pian kone laskeutuu sulavasti lentokentälle ja rullaa terminaaliin. Odotan kaikessa rauhassa hätäisempien matkustajien poistumista ja kokoilen käsimatkatavarani. Käyn hakemassa painavan matkalaukkuni matkatavarahallista ja suuntaan ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 22:22

Mutta, ennen terminaalin aulaan tuloa pitää vielä ohittaa paikallisen tullimiehen tarkastuspiste. Hiki kihoaa otsalle, olihan kaikki kunnossa ja laukussa ainoastaan laillista maahantuotavaa ? Tarkastuspiste lähestyy, olo on helpottunut, kaikki menee hyvin. Niinhän siinä kävi, tullimies toivotti hyvää lomaa ja askeleeni kiirehtivät kohden aulan päässä aukeavaa ovea ja ulkona odottavia uusia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:16

Aaaah! Vihdoinkin täällä. Pois Suomen talvesta, ja valmiina uusiin seikkailuihin. Ensimmäinen asia on vaihtaa ummehtuneet tennarit flip-floppeihin. Mikä nautinto onkaan tuulettaa varpaita lempeässä kesätuulessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 01:07

...Sitten heräsin ja päästin kissan pissalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 05:47

terminaalista tultuamme ulos kiivasta tingimistä taxikuskien kanssa hinnasta tuttuun keskustan hotelliin ,kuskit pyytävät kuorossa 20 taalaa,,,mutta sitten 1 vinkkaa sivummalta ,tule tänne ,kun menemme minä sanon 10 taallaa ota jätä,,kuski sanoo ok,,istumme autoon ja matka alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:15

new yorkiin, usaan. Ajattelemme kuinka onnekkaita olemme kun ollaan päästy tännne. Sitten mennään hotelliin viemään tavarat ja jonnekkin syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 12:31

Aika vaatimaton hotelli! Mutta mikä mies respassa!!!!! Ai niin, olinkos mää naimisissa, vai miten se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:23

Muistini näköjään pätkii... no, ei haittaa lumppeet huoneeseen ja menosks.. noiiin... ei, kun otanpa ensteks pienet, höörps... no nyt voip lähtee kattelee 'paikallisii', ai, niin pitäähän mun vaihtaa vaatteetkin (mitähän tääl illal puetaan päälle?), no laitan noi bermudat ja tään T-paidan, kait nää kelpaa, siel on niin lämmin iltakin. No tuollaha se ristorante jo odotteleekii mua, voi hitsi nyt just täs kynnyksel meen kompastuun, aiihhh.. mut kun katson ylöspäin niin nään......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 10:08

...........kiinnittäkää istuinvyönne, nostakaa istuimenne selkänoja ja sulkekaa pöytä. Apua! Nyt pitäis saada kaverille "mikkihiirenkorvat". Missähän se lentoemo? Tuolla, ei ole vielä ehtinyt istahtamaan omalle paikalleen. Oame purukumit ja viimein samme myös ne hiivatin "mikkihiiret", jotka eivät juuri auta, mutta onpahan tehty kaikkemme korvakipua vastaan. Itkua ja parkumista kestää vielä hetkisen ja sitten kone jo rullaa kentällä. Olemme onnellisesti maassa ja mikä ihana lämmin vesisade ympäröi meidät kaikki iloiset matkalaiset. Se ei haittaa. Nouseme bussiin ja siirrymme terminaaliin.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:55

(><)