mitä mieltä jos saatais uusi kategoria jossa ois martat ja urhot., siellä vois kirjoitella niitä ja näitä...ei pakkosta matkailua?

tuli vain mieleen, kun täällä tuntuu joidenki ANONYYMIEN nenä ottavan herneet..joskos toi Napsu suostuis, jos me suuressa rintamassa lähennymme.. ylläpitäjää ...toki pilke silmäkulmassa....:)

Lisätty: 27.02.2009 - 16:52

selvennykseksi, että jatkoksi tuonne KATEGORIOIHIN...ja kun jotain kirjoittaa maan ja taivaan välit ja laittaa tuon kategorian , niin saapi kaik anteex mitä onkin lausun..anonyymeiltä meinaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 16:05

Kyl tääl suurin osa nuist urhoist näyttää näit meittii 'marttoi' sietävän ja tulevan jopa hyvinkin toimeen puolin ja toisin, hehän ovat se elämän suola vai oliks se ny sokeri, vai mekö niitä oltiin ... heh... ja niin kuin aikasemmin jot tääl usseest suust todettu, et tää ei ole pelkästään matkailujuttui varten,koska silloin kategorioita ei olis kahtakymmentä plaatua... eikös? Yhen anonyymimiehen kommentin takii ei auta heittää konettaan (vai kirvestä) kaivoon.... pietään se pilke silmäkulmassa tääl yhteises Napsus myö kaikki kunnon rehdit napsulaiset...

Lisätty: 27.02.2009 - 16:59

Nythää tää meikäläinen marttojen martta tajus vihdosta viimeen (vai olinkos blondeista blondein mä? :)) tuon lisäykses jälkeen meinaten, juu kyl se passaa, aiankin miul, et yks kategoria lisäillään, ja vaikkapa enemmältikii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 16:13

Joo me peräkammarin pojatki kehdataan paremmin olla täällä tutuilla pihoilla kuin jossakin salasemmissa kabineteissa, niin että anti olla vaan entisellään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:17

No silviisiihän myö just tehhään. Meil´on elämänkokemust´vaik´toisillekkii jakkoo ja kenel´ei hermo kestä pistää tok´pikaseen konetta kii ja aukasoo sit´ku o´ paremp´päevä. Myö mittää kerholoi rueta enemp´kehittämmään..täs´vuan ollaan, kaek´sulas´sovus´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:35

Voitas me tytöt vaikka se Martta kerho perustaa ja joku vähemmän viisas mukaan ottaa, heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:28

Antaa anonyymien ajatella ahtaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:50

Meitä nykyiseen järjestykseen tyytyväisiä on varmaan enemmän kuin anonyymejä tyytymättömiä.
Niin kuin misäolense sanoi:"Antaa anonyymien ajatella ahtaasti."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 21:10

Ollaan näin vaan kuin tähänkin asti. Antaa anonyymien kiukutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:03

Kyllähän myö uskallettaa Marttailla näinkin,onhan meillä noita Urhojakin mukavasti mukana avustamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 01:28

Vihdoinkin joku muukin kritisoi kategorioita; esim. historia-osio ja "ylleiset asianlaiat" puuttuvat; taannoin ehotin hömppä-kategoriaa. Tulin ylikävellyksi, siinäkin.
Yksi mieskategoria, marttojen ylivallan suitsemiseksi, voisi olla paikallisradiomme iki-ihanan ohjelman, AKK - Anonyymit Kotikiusatut , mukaan nimetty; ehkä tekijänoikeuksien takia pitäisi muokata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:01

mikäs siinä... treffipalstakin olis ihan jees:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:08

Olen sitä mieltä, että napsu on just hyvä tällaisenaan. Kaikki yhteyssivustot ovat menneet aikanaan pilalle liioilla muutoksilla. Miksei pidettäisi vaan tämä tämmöisenä kun kerta toimii?