Voiko minun luontohäiriölleni tehdä vielä jotakin elinaikanani?

Olen pieni palkkainen kaupanmyyjä, egoni on suurempi mitä itse olen, vaihdevuodetkin on kiusanani, yleensä haluan ilkeillä kaikille, ja samaan muottiin haluan heidätkin jotka elämääni olen rajoittuneisuudestani huolimatta päästänyt. Hömpästä ja toisten huomioimisesta itseäni kohtaan pidän kovasti . neuvot ovat nyt tarpeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 19:17

Minä olen nyt vähän ymmälläni. Jos on luonnehäiriö tai persoonallisuushäirlö niin huomaako silloin itse, että ego on suuri.

Nauraako joku jossakin partoihinsa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 14:38

jospa nyt vain menet syvälle itseesi ja yrität oikein kovasti, miettiä mitenkä voisit karsia ne huonot puolet itsesstäsi ja myös yritä antaa huomiota sille toiselle ja vähän kehuakin haukkumisen sijaan..onnea yritykselle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:47

Jospa kaikki ihmiset olisivatkin sellaisia kuin sinä haluat niin silloin kaikki olisi hyvin.Mutta silloinhan sinulta riistettäisiin osa elämääsi ja jäisit aivan tyhjäksi. Tee mielikuvarajoittelua miten elämä sitten sujuisi. Nauti vaihdevuosistasi, tarkoittaahan se samalla että olet nainen. Laita tänne paljon kysymyksiä ja jokin erikoinen huomiota herättävä profiilikuva.Jokin nimimerkki profiiliin, vaikka huomio, hox,kehukaa,tai mitä vaan. Kysymyksesi oli niin mielenkiintoinen,älyllinen,kiehtova,ajatuksia herättävä,terveisin toinen hömppä. Itse asiaan: tee henkistä työtä itsesi kanssa.

Lisätty: 28.02.2009 - 11:08

Iloitse muiden ihmisten onnesta ja hyvinvoinnista, että jospa sinulla on kateutta tai elämätöntä elämää itselläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 14:49

Estrogeenihoito saattaa auttaa ja vaikkapa joku harrastus jossa voit päteä.
Käsittele ne pettymykset ja täyttymättömättoiveesi ja tule ulos kaapista, koska niistähän kiukkusi juontaa juurensa.
Kaikuhan vastaa aina juuri niin kuin sinne huutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:02

Tuttuja ovat tunteesi minullekin. Edellä mainittu hoitomuoto antoi suurimman avun ja loppujen ilkeyksien kanssa pitää vaan koettaa pärjätä niin itse, kuin valitettavasti lähimmäistenkin joista suurin osa ymmärtää. Ole avoin ja kerro huolesi, pura tunteesi ja pyydä anteeksi. Puhumattomuus ja mökötys ovat pahinta mitä elämässä voi olla.
Raha ei tuo onnea eikä helpotusta tähänkään asiaan. Olin itsekin pienipalkkainen kaupantäti ja nyt oon vielä pienempipalkkainen hoitotäti ja silti vaan pitää mennä eteenpäin ja nousta ylös, kuin mummo lumesta. Välillä keljuttaa niin ettei tiedä mitenpäin olisi.
Tsemppiä sulle ja voit kirjoittaa ihan henk.kohtaisestikin, jos haluat. Kokemusten jakaminen helpottaa kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 17:11

Visainen pulma. Hormonihoito voi auttaa, tai äärimmäinen kokemus joka tekee nöyräksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 17:34

Lekurille juttelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:39

Se on hyvä kun edes jollain on iso ego,kun useimmat ihmiset ovat sanoneet minä olen tämmönen maanmatonen,pieni polonen.Vaihdevuodet on tietysti suunnaton riesa naisen elämässä,mutta lääkäri antaa hormooneja oikein innokkaasti,siitä se luonne tasaantuu.Ensin luin luottohäiriölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:21

Mikä on luontohäiriö? Olen kyllä kuullut luonnehäiriöstä, mutta tämä on aivan uusi ilmaus.