Oletko käyttänyt nuuskaa, teetkö nuuskanhaku matkoja Ruotsiin? Tiedätkö mikä on nuuskakaira?

Lisätty: 27.02.2009 - 13:46

Nuuskakaira suomen luoteislapin muoniojoen varsi alue.

Avainsanat: nuuska nuuskamatkat nuuskakaira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 22:59

ETTAN on nimensä mukaisesti maailman eniten myyty nuuska.
Sählyliitto on suomessa kieltänyt nuuskan käytön ja esilläolon pelaajilta kokonaan, varsin ällöttävän näköistä kun joka toisella pelaajalla oli biitti huulessa pelatessa.
Jääkiekossa suosittelen samaa.
Nuuska pitää säilyttää jääkaapissa joten varsinkin kesällä se menee pilalle muutamassa tunnissa, sen takia ne matkat on turhia ellei ole autossa jääkaappia.
En tee matkoja ja jos se lakiesitys menee läpi niin ei tee kohta kukaan muukaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 12:09

Olen nuuskaa kokeillut, ällöä on , vetelen tupakkia mieluummin, tulli sen määrittää vissiin paljonko sitä saa maahan tuoda, joukko urheilijoita ainakin käyttää nuuskaa. nuuskakaira on varmaan sellainen pienenpieni harja jolla saa hampaiden välit puhdistettua nuuskasta heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 12:15

en käytä nuuskaa enkä kylläkän tupakkaakaan, mutta tuossa jo tulis MATKA jos matkustaisit RUOTSIIN ..heh tämä vain vihje , kun niin paljon puhutaan MATKUSTAMISESTA täälä...heh perjantai hyymörii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 12:35

Nuuskakairahan on ihan tuossa naapurissa. En mälläile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 12:37

No se on tuttu juttu, sillä pojat käyttää kumpikin! Asuvat Ruotsissa. Itse aikanaan ,kun poltin vielä kokeilin, muttei mun suuhun sopinu jua en varmaan koskaan pistä suuhuni enään! Olen poikia kovasti pyytänyt lopettamaan, mutta nuoret ei ole niin vahvoja näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 13:30

Enpä ole kokeillut enkä tule käyttämään, on vähemmän naisellinen tuote. En polta tupakkaa myöskään. Ruotsissa käyn kyllä muutaman kerran vuodessa mutta aivan muissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 13:40

En ole kokeillut.Eikö nuuskaa ole pillillä nenään vedettäväksi ja sitten "mälli" kielen alle.Kairasta ei mitään käsitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 13:54

en käytä/en ole käyttänyt.. mua on pyydetty reissuille mutta ei kiitos! ja en tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:16

en ole kokeillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 15:22

En ole kokeillut nuuskaa, enkä aio kokeilla. Tupakka riittää omiin tarpeisiin. Nuuskakairasta ei ole mitään tietoa. Varmaankin erämaa, jossa nuuskataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:22

en ole kokeillut enkä koeta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:32

On sentää muutamia paheita joita en ole sortunut edes kokeilemaan, nuuskaus on yksi niistä.
Nuuskakairan sijainnin tiedän nyt kun kerroit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:33

En käytä,tuntuu jotenkin ällöttävältä.Eli en hakumatkojakaan.Onko kaira väline jolla nuuska tungetaan huuleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:39

YÄK ! En halua edes kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:05

En ole edes kokeillut,mutta ollut näkemässä kuinka pahaa jälkeä se aiheuttaa poskessa,kun siihen tulee poski syöpä.Nuuskauksen pahin tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:26

En ole kokeillut. Enkä kokeile. Nuuskakairasta ei ole mitään hajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 23:58

muutenkin nuo Ruotsimatkat jääneet viime vuosina aika vähiin ja nuuskantakia sinne ei nyt ainakaan tarvitse lähteä