Keskilämpötila Teiden huipulla tällä viikolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 12:47

Jos katson yö lämpötiloja meren pinnan korkeudella, niin Teidessä on oltava hyvän matkaa miinuksen puolella kun on niin koekee!, eli pakkasta ja paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 08:24

En nyt just ole käynnyt, mutta luusin et voi olla lämmintäkin...aikas ettenkösanois..kuumaa..

Lisätty: 27.02.2009 - 08:35

HEH HEE nauraa ja muistikulta teki tepposen, ei tämä ollukkaan tulivuori niinkuin muistin heh...soriiii..ei pitäes vastailla minun , kun en MUISTA mittää....näköjäs..no nyt sit en tiedäkään mikä tämä on ,kun katsoin googlest niin onhan se tulivuori, vai olinko tehnyt kirjotus virheen?????nauraa itelleen taas kippuras..ja tuntee ittes tyhmäx...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 09:29

Näin talviaikaan lämpötila huipulla menee pakkasen puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:12

fi.wikipedia.org/wiki/Teide tuossa yksi linkki entisten lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 14:49

Viime viikolla Teiden huipulla oli pakkasta ja lunta. Säätila pääsi Teneriffan uutisten pääaiheeksi ja sinne vaelsi ihmisiä tekemään lumiukkoja autojen konepelleille. Näky oli mielenkiintoinen. Me katselimme auton ikkunasta, kun etelän ihmiset juoksivat lumessa ja rakensivat lumiukkoja. Emmekä me olleet todellakaan huipulla. Alatasanteella vain. Lunta tuli jopa kilometrin korkeudessa, joka oli ennenkuulumattoman alhaalla. Tie suljettiin jopa joksikin aikaa liikenteeltä lumen vuoksi.