Aviomiespalvelu - oletko käyttänyt palveluita?

Aviomiespalvelu on löytänyt markkinaraon. Seinäjoellakin aloittaa toimintansa.

www.aviomiespalvelu.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

C
Vastattu: 26.02.2009 - 14:46

Haha, olen kuullut kyseisestä palvelusta. Hauska idea mielestäni ja voi jopa olla toimivakin. Käsittääkseni palvelun voi tilata ns. miehisiin töihin.. autonrenkaiden vaihtoon, nikkarointiin ym.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 15:00

Kyllä olen käyttänyt,tämän oman aviomiehen palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:04

Kyllä vaan tulee tänäänkin kotio ja hänen palveluitaan aion käyttää sunnuntai iltaan asti. Vieraan palvelut tuntuvat vähän vierailta. heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:04

en ole ostanut, mutta on kyllä hyvä homma ja uskon että tarvettakin ois joillakin, kun kaiken laista porattavaa, vasaroitavaa ym...miehen hommaa varmaankin löytyy ..naisilta..no ei kaikki miehetkään kaikkea osaa, joten mikäs siinä jos apua saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 15:04

Joskus soitan naapurin rouvan miehelle. Apua olen saanut, kun olen tarvinnut. Siis tavallaan käytän aviomiespalvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 15:35

Taidan perustaa firman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 16:50

Lehdessä täällä ilmoitellaan aviomie-palvelua. Naapurin rouvalle kävi laittamassa kukkalaudan ikkunalle. Täällä se on ainakin ihan kunnon työtä,vaikka tulee mieleen kaikennäköistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 18:49

Olen käyttänyt, lasteni aviomiehiä ja maksan heille sitten luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 19:02

En ole, mutta varmasti hyödyllinen palvelu! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:08

Oma ukko- kulta on niinpaljon töissä,että olisi varmasti kätevää,välistä saada,myös palkallista apua,meiilä pelaa vaan ,se vanhan-ajan naapuri-apu.Luin tai näin televisiosta tästä palvelusta,tosi hyvä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 20:53

Minulla käy kerran viikossa miessiivooja, joka kesäisin tarttuu lapioonkin, jos niin pyydän. Minähän olen ollut ihan trendikäs, kun tämä miessiivooja on käynyt meillä jo kaksi vuotta. Hänen taksansa on 22 euroa/h. Listan aviomiespalveluhenkilöillä näytti olevan korkeammat taksat.

Näyttää aviomiespalvelulistalla olevan yksi tuttukin. Ihan hieno palvelu.

Aiemmin naureskeltiin Konginkankaan "Poikamiespankille". Se oli varmaan vain seurustelusuhdetta hakeville. Mutta tässä Aviomiespalvelussa aatetta on jalostettu käytännöllisempään suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:30

"Anna itsellesi aikaa – anna vuokramiesten ja -vaimojen tehdä työsi! Muista hyödyntää kotitalousvähennys 60% "

Ylläoleva lainaus siitä kysymyksen ilmoituksesta.

Millähän saisin tuon saman kotitalousvähennyksen tästä vakkarista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:03

Varmaankin olis hyvä homma olla sellaisessa palvelussa, mutta täällä etelässä ei ole tilaajia, joten pitää jättää kesään kuin sitten tulee kysyntää avusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:56

Hei kaikki !

Annetaan vaihdossa melko hyväkuntoinen aviomies, hieman viinaan menevä mutta työteliäs ja toimiva. Vaihdossa kelpaa hyväkroppainen ja huumorintajuinen tummahko aviomiesehdokas. Ei takaisinvaihto-oikeutta.

Ps: Voin ottaa toisen myös rinnalle.
Pps: Jos ongelmia ilmenee, lahjoitan entisen hyvään kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:03

Käsittääkseni täällä hesa ,espoo alueella ollut tämmösiä firmoja jo monta vuotta.Ihan oikeita tekijöitä remontti ,lumi ruohonleikkuu,lapiotöihin.Tämän aviomies.logon alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:15

Oma aviomies riittää.Vaikken olisikaan naimisissa,en käyttäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:55

Nimi on aika kummallinen, ei ole kokemusta eikä ole tarvetta ostopalveluihin. On varmaan ihan hrödyllinen palvelumuoto, ainakin pääkaupungissa on valtavat määrät naispuolisia yksineläjiä ja tekniikkaan liittyvät asiat varmaan kehnosti hallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 10:31

saakohan sen käytöstä veroetua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:37

on ihan oma aviomiespalvelu tossa tv n ääressä:) ei tarvitse vieraita käyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:25

Jos tätä menoa jatkuu..saattaa tulla tarvettakin tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:54

Olen kuullut siitä, mutta toistaiseksi olen saanut itse lamput vaihdettua ja seinät maalattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:01

Joo ajattelin käyttää, kun pitäisi nuo pimennysverhot laittaa, kun tulee yhtäkkiä liikaa valoa huoneeseen..häikäisee, hahah! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:34

Ehdottomasti käyttäisin, mutta kun tulee kalliiksi vähävaraiselle - 28€/h - nytkin tarvitsisin muuttoapua, mutta mutta