Matkakokemuksia mannereuroopan matkailusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 13:49

Jos ruotsi kuuluu mannereurooppaan ,niin siellä pärjäsi hyvin suomen kielellä,ainakin siihen käsitykseen tulin.Pari viikkoa kului kivasti norköppin -tukholma alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 13:56

Tarkoittanetko, Anonyymi, ensisijaisesti auto- vai lentomatkailua? Näistä voisi löytyä Napsun Matkailu-osiosta. Pitäis oikiastaan ihan ittekki sinne lissää kirijailla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:13

Manner-Eurooppaan luetaan eri puolilla Eurooppaa hieman erilaisia alueita.

Olen kierrellyt autolla ja junalla, välillä ollut pakko mennä laivalla kun tie loppunut.
Mutta tulisi niin pitkä matkakertomus, että ei tässä tila riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:34

Kokemuksia Saksasta,Itävallast ja Svetsistä enimmäkseen,englannillakin pärjää isosossa osassa paikoista,maaseudulla huonommin.Kohtelias käytös auttaa aina eteenpäin ei suurta kultuuri eroa suomeen,tuttavallisuus ei kuitenkaan ole sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 23:27

Niin. Minkalaisesta matkailusta on kysymys niin voimme kertoa tarkemmin sen perusteella. Maat ovat kaikki ainutlaatuisia, joka matkustustavassa on puolensa miten maita näkee ja kokee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:31

Millasesta matkailusta, millä liikennevälineellä? manner-Eurooppa on myös tosi laaja käsite, iso alue. Kokemuksia toki on monen vuosikymmenen varrelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:35

on kokemusta Italiasta, Saksasta ja Espanjasta. Kaikki on ollut hyviä matkoja ja voin suositella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:13

Viime vuosina mielenkiintoisia ovat olleet nämä entisestä komennosta vapautuneet Itä Euroopan maat, Tsekki, Slovakia, Unkri jne. hintatasokin vielä kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:52

Kroatia oli iloinen yllätys (2008) . Upeita maisemia, historiaa moneen lähtöön ja mukavia ihmisiä.