tapaus harri olli, onko näin että ledistöä kiinnostaa enemmänkin muut asiat kuin urheilu ?

tuskinpa keltainen lehdistö on kiinnostunut siitä onko hari ensimmäinen vai kymmenes lehteä myy jos harri on toikkarinut humalassa.sitäköhän media toivoo..tämähän on lehdistölle kultakimpale,katsotaan loppuun nämä kisat.ymmärrän täysin harrin ja isän asenteen tässä tilanteesa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 21:46

Itse en ymmärrä Harri Ollin asennetta ollenkaan. Hiihtoliitolla on sopimus asiallisista haastatteluista ylen kanssa, Ollilta ei sellaista ole tullut kertaakaan. Aikamoinen vastakohta JANNE AHOSEEN joka epäonnistumisenkin jälkeen oli aina haastattelupisteessä. Harri Ollin ongelmat ovat aika pahat ja hän kaipaa todellisen ammattilaisen apua, tämän tietää koko urheilua seuraava suomi ja piste.
(ilman mediaa ei olisi koko lajia)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 21:44

Niin se näyttää olevan. Jos epäonnistuu ei ruhaa anneta vaan juostaaan vaan perässä ja kiusataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 21:49

Minä en ole missään yhteydessä nähnyt Harri Ollin ja hänen isänsä lausuntoja mäkihypystä tai muustakaan lehdistöä kiinnostavasta. Ainoastaan Harrin mediapakoilusta on valmentaja kertonut.
Anssi Koivurannan isä ilmoitti, että Anssi ei ehkä pääse huomenna flunssan takia kisailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 22:04

Joo ainahan näitä juoruasioita on reposteltu julkisuudessa, riippumatta siitä minkä urheilulajin edustaja on kyseessä. Eikä se siitä miksikään muutu. Niin urheilijoillakin kuin meillä kansallakin on omat mielipiteensä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 22:23

Ilmeisesti se kiinnostaa näiden lehtien lukijoita enemmin kuin lehdistöä.Lehdethän pyrkii kirjoittamaan levikin vuoksi sitä mitä kansa janoaa.Monua ei kiinnosta hänen eiä muidenkaan toilailut.Eiköhän alkuperäinen Olympia-aatekin ole historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 22:39

Harri Olli on hyvä mäkihyppääjä, asenne ei vain aina tunnu olevan kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 00:54

Harri on vielä nuori ja tottumaton lehdistön kohuun ja monet hyvätkin urheilijat jotka eivät kestä sitä painetta joutuvat entistä vaikeampaan asemaan ja voi olla ettei pää kestäkkään. Olen lehdistölle siitä vihainen,että jahtaavat nuoria urheilijoita ja asettavat lisä paineita jo kovaan kilpailun ohelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 05:44

en tiennyt kuka on ,nyt tiedän joku hyppelijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:21

Suomessa tapahtuu aina tämä juttu kun selän käännät puukkoa tulee.Kun kaadut maahan monoa sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 14:57

Käy sääliksi poikaa, kun sillä tavalla riepotellaan mediassa. Mitään ei voi tehdä kun siitä on jo maininta seuraavan päivän lehdessä. Eikös se urheilu ole se pääasia. Hyppää hyvin kun vaan on onnea mukana ja koonnut hermonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:43

Annetaan pojan varttua,kyllä se siitä. Onhan näitä tapauksia ennenkin ollut. Liian nuorena ehkä liikaa odotusia..