Mikä on lume raiskaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 19:47

Väitetty, keksitty raiskaus jota ei ole tapahtunut oikeasti.
Halutaan hyötyä tai kostoa tapahtuneesta, vaikka itse on suostunut .

Kysyjän kommentti

Juuri tätä olin hakemassa kysymykselläni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 19:20

Naisten valeraskausoireina kuukautiset jäävät pois, maha kasvaa ja rinnat muuttuvat - aivan kuin olisi raskaana, paitsi ettei raskautta kuitenkaan ole. Elimistössä tapahtuu myös hormonaalisia muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:26

Raskaus vai raiskaus?
(Arnipoppa ei ainakaan vastaa kysymykseen)

Lumelääke sisältää vehnäjauhoja tai vettä, ei siis mitään...
Lume raskaus on valeraskaus, mutta lume raiskaus on kai sitten kuvittelua? Valetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:27

Tapahtumaton väitetty raiskaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 19:38

Olematon raiskaus. Täällä nyt puhutaan raskaudestakin, mutta kun kirjoitit raiskaus, niin siihen vastasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:22

Lume on yhtäkuin vale, tai ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:48

niin yritetään hyötyä valheella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 01:20

Oulun Hovioikeus lievensi erään raastuvanoikeuden raiskaustuomiota ja perusteluissa luki että kyseessä olikin kevytraiskaus!

Korkeimmassa oikeudessa se sitten varmaan olisi muuttunut lumeraiskaukseksi jos sinne olisi viety.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 08:30

Sitä ei ole tapahtunut,henkilö jostain syystä väittää niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:53

väärä syytös (aika rankka rikos sekin)