Joko kotona on verenpaine-, verensokeri- ja askelmittarit ja tietysti digivaaka rasva- ja neste%-mittareineen? Vai huuhaatako ne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 00:39

Digitaalivaaka on makuuhuoneessa. Mokoma. :P

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 08:46

Minulla on tämä elintaso tauti eli diabeettes tyyppi2,huushollistani löytyy verensokeri mittari.En ostaisi itselleni verenpaine mittaria,uskon et sillä saisin vain paineet nousuun,jos jatkuvasti niitä vahtisin.tähän asti ei ole ollut ongelmia verenpaineen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:59

Ei mitään noista vempaimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:10

Meillä vain Omron M10-IT - verenpainemittari. Ei tarvitse kerran viikossa lähteä mittauttamaan muualle.
Verensokerimittaria ei ainakaan toistaiseksi ole tarvittu. Askelmittarista patteri lopussa :(
Ja vaakakin on aivan tavallinen.
Eiväthän toki mitään huuhaata, jos terveytensä takia tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:44

Verenpaine mittari,veren sokeri mittari,tavallinen vaaka,veren sokerimittari saatu ilmaseksi teveyskeskuksesta,diabeteksen hoitoon 2vaihe eli vanhuus diabetes,Muut vehkeet saa olla kaupassa,pysyvät uutena siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:08

Kyllä on tuo verenpaine mittari olemassa, kun välillä on temppuillu paineet, niin ylös kuin alaskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:36

Kaikki löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 11:56

Ei ole muita mittareita, kuin kuumemittari. Ilman mittareitakin tiedän mitkä asiat vaativat kohentamista ja missä asioissa saan ottaa rennosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 13:10

Pari löytyy. käytössäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:19

Verenpaine mittari on ja sellainen prosentti vaaka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 15:27

askelmittarit ja tietysti digivaaka rasva- ja neste%-mittareineen, näille on ollut käyttöä eikä sitten asperiiniä kummempaa lääkitystä ole tarvittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 16:17

Verenpaine- ja sokerimittari löytyy ja ovat jopa käytössä.Molempia seurailtava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:12

sokeria mittailen,,kuuluu minun ruoka valio seurantaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:15

verenpainemittari on, vaaka on ja askelmittarikin, mutta aika huonolla käytöllä, kuten nuo muutkin..että onko niistä hyötyä, olis varmaankin jos käyttäisin aktiivisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:31

Askelmittari on jossain,eli hyvässä tallessa.Kuumemittarikin,verenpainemittari harkinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:13

Kaks ensimmäistä on, koska niitä tarvitaan muut ovat tarpeettomia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:27

käyttämätön uusi verenpainemittari löytyy joka on menossa kirpputori kuormaan, askelmittareitakin joka kaapissa..verensokeri mittari uupuu mut dieettivaaka (ruokavaaka) löytyy mutten ole sitäkään käyttänyt.