Mistä vielä haaveilet elämässäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 21:21

Lottovoittoohan miekii, terveyttä itelle ja läheisille. Ihania matkoja ja uusia mukavia tuttavuuksia. Jos vielä yhden haaveen sanoisin niin se olis kaikki nää kivat napsulaiset yhteisen pöydän ympärille vaikkapa kesätapaamisen merkeissä.

Kysyjän kommentti

Mitenköhän saataisi järjestettyä yhteinen kesätapahtuma? Kuka viksu napsulainen keksii???
Laittakaa ehdotuksia...........

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 21:13

"lottovoitosta" vaik en lottoa.. että lapset ja lapsenlapset löytää paikkansa muolimassa..ja olsihan se .. se.. se .. se ihan kiva juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:23

Haaveilen eläkkeelle pääsystä, lomamatkoista, harrasuksista, lavatanssista.
Elämä on haaveita täynnä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:33

Niin kuin edellinenkin lavatansseista ja siellä hyvä viejä ja että joku aamu,kun herään on kivut poissa,niitten suhteen tää talvi on ollut kamala ja vaikka mistä muusta ihanasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:34

plottoo voittoo jotta voisin antaa siitä apua lapsille ja lapsenlapsille, ja hiukan myös meitillekkiii...ja jos mahollista ostaa myös terveyttäää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 21:46

Kunhan terveyttä riittää olen tyytyväinen. Rahaa vois olla enempi, mutta kituu sitä tälläkin mitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:05

Hyvistä ihmissuhteista, matkoista ja matkustelusta, terveydestä.
Siinähän niitä toiveita, lottovoittoakaan unohtamatta, monien muiden ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:25

Juuri nyt sitä hakemaani asuntoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:07

olisin taloudellisesti riippumaton, että voisin vain matkustella rajattomasti ihan missä haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:07

Että hyvät ja tärkeät ihmissuhteet säilyisi ja ennenkaikkea terveys.Eipä tässä muita haaveita.Olen suht tyytyväinen elämääni.Tosin aina pitää olla jotain tavoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:27

Elää kitumatta mahdollisimman pitkään ja pitää järki päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:29

Lisää matkustelua, terveenä olis kiva pysyä mahdollisimman pitkään niin itekin kun kaikki noi lähellä olevat muut ihmiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:37

Kyllä terveys ennenkaikkea, olen niin kauan kärsiny noita särkyjä ja alkaa välillä tuskastuttaa. Ja eipä pienet kassalisäyksetkään olisi pahaksi!
Kun vielä jaksaa pitää kaveripiirin aktiivisenä ja virkeenä, niin elämä menee mukavasti eteenpäin, vaikka kaikki pitää ottaa vastaan kuin se ihmiselle annetaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:57

Rauhaa ja rakautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:31

Minä toivon saavani kuolla kotona kauniisti enkä kitua terveyskeskuksen vuodeosastolla suu auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:00

oman ferrarin ratin takana olisi mukava istuskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 07:45

Paluusta työ elämään ,ensikeväänä.Uudisrakennuksesta viiden vuoden kuluttua.Kesä-juhlista.jolloin koko perhe on paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 07:59

Hiukset meni jo, mutta kun säilyis tuo järki päässä niin kauan kuin sitä jaksaa pyöritellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:32

Huoleton hevoseton poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:53

Paljon on ajatuksia...ja mikäli terveyttä riittää, niitä pyrin toteuttamaan.

Lisätty: 25.02.2009 - 10:46

Toivon kykeneväni jatkamaan kahta harrastustani eli kirjoittamista ja maalaamista. Ja tietysti intohimoani matkustamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:06

Lottovoitosta,siis jättivoitosta,sekä ulkomaan matkoista,sekä pitkästä iästä,niin kuin Tare Uusivirta, Me emme kuole koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:45

Haluan järjestää Taidenäyttelyn,kirjoittaa toisen kirjan ja jatkaa poliittista uraani.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 25.02.2009 - 13:36

Haaveilen hyvästä työpaikasta hyvän palkan kera, jonka avulla voisi matkustella ja asustella perheen kanssa huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:03

se lottovoittohan se varmasti kaikkien mielessä on, mutta jos realistisia ollaan niin mietiskelen juuri nyt uusia suuntauksia omalla uralla(joka siis on hyvinkin mahdollista)..pidemmällä tähtäimellä taasen odotan tervettä elämää ja mukavia matka reissuja ympäri maata ja mahdollista hyvää eläkeikää ilman sairauksia.. naimisiinkin olis kiva päästä:)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:03

vaikka mistä! haluisin tulla lääkäriksi.. ens kesänä haluan usaan.. haluaisin muuttaa ulkomaille.. haluisin mustan miehen.. ja vähän kaikkea.. lottovoittokin ois kiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:22

Onnellisesta loppuelämästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:35

Lottovoitosta, omasta talosta, ja saada itseni kuntoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:44

Haluaisin kuolla rauhallisesti ja olla loppuun asti täysissä sielun voimissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:10

Haaveilen, että lapseni saisivat pitkän, hyvän, onnellisen, terveen ja turvallisen elämän. Että saisimme yhteisiä elinpäiviä vielä moniksikymmeniksi vuosiksi ja sitä aikaa yhdessä viettäisimme toisiamme rakkaudella tukien ja kantaen. Ja itse saisin elinpäiviä niin, että lapsillani olisi jo omien elämiensä koordinaatit vaaterissa, ettei heidän tarvitsisi kantaa surua poismenostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:54

ettei askel menisi kovin lyhkäiseksi vielä moneen vuoteen ...