Kokemuksia synteettisistä hiuskuiduista?

Pistin itselleni kyseisiä kuituja päähän. Muuten ihan mahtavat, paitsi että menevät heti latvoista kamalaan takkuun ja ovat muutenkin karheat. Miten saisin ne suoriksi ja sileiksi? Onko joitakin hyviä shampoo yms. tuotteita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 15:15

Suoranaisesti omia kokemuksia ei ole (vaikka tilaa lisähiuksille kyllä riittäisi), mutta senverran varottavan esimerkin satuin näkemään että ehkä paikallaan kertoa tässä yhteydessä.

Tutulla rouvalla oli vastahanklittu peruukki (synteettisistä kuiduista), tosi hyvän näköinen kunnes meni avaamaan uuninluukun tarkastaakseen kalkkunan tilan. Uunista tuleva kuuma ilma sulatti hetkessä otsatukan ja melkoset rakot emännän otsassa sitten syötiin juhala ateriaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 16:21

Kampaajalla jos laitatat saat hoito-ohjeet sieltä myös.

Jos hiuksesi ovat kuivat ja passiiviset, käytä hair for life-Foam –vaahtoa

Täällä jotain hoito-ohjeita:
www.sfdhair.com/?p=hoito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:36

Laitata asianmukaisesti kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 18:31

Nuorena ostin peruukin, (olivat silloin muotia) kuidut pysyi hyvinä, mutta peruukin pohja kutistui pesussa, kun pesin sen itse kielloista huolimatta. Sai poika siitä lelun itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:04

Ei ole eikä tule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:30

Joskus peruukkia kokeillut parturissa mutta en ostanut,kalju kelppaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 12:45

Nuorena oli peruukki, oli mielestäni aika makee silloin, olivat muotia. Ei enää tee mieli lisähiuksia, näiden omienkin kanssa on tarpeeksi askaretta eli omat hiukset riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:14

osaavalta ja hiuspidennyksistä tietävältä kampaajalta saat varmasti hyvät tuotteet,jolla saat hiukset pysymään siistinä. se valitettava tosi asia on että keinokuituiset hiukset on PALJON karkeammat kuin aidot hiukset ja näin ne siis takkuuntuvatkin herkemmin. olemassa on aivan omat tuotteet juuri keinokuituiselle hiukselle, mutta veikkaan, että niitä ei saa monestakaan paikasta ihan suoraan ostamalla, vaan ne pitää tilata.