tänään on 23.2. Mikä syksyn päivä on kun lisätään 200 päivää. Tiedän erota firmasta ja saada 4 kk irtisanomisajan palkka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 20:02

Olen vähän epävarma mitä oikein halusit tietää, mutta 200 päivän päästä on syyskuun 11.
__________
(From and including: Maanantai 23. Helmikuu 2009
To, but not including : Perjantai 11. Syyskuu 2009

It is 200 days from the start date to the end date, but not including the end date)
_____________

Toisaalta jos itse eroat, tuskin sinulle mitään irtisanomisajan palkaa maksetaan? Mahdollisesti joku muu eroraha, riippuen siitä millaisella sopimuksella olet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 20:02

En ymmärrä miksi pitää erota firmasta, eiköhän olisi parempi pysyä mahdollisimman kauan työssä ja jos ei ole uudesta paikasta tietoakaan?
Ei neljän kuun liksalla kauaa juhlita ja mikä on sen jälkeen edessä?
Jätän laskutoimituksen tekemättä, mieti asiaa vielä!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:07

Silloin oli syyskuun 11. päivän iskut on Yhdysvalloissa 11.9.2001, mut en sitten tiedä/ymmärrä tuot loppuosaa firma/irtisanomisaika..???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 22:52

Tutki asiat, mihin vaikuttaa, ennen kuin eroat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:44

Olen vahvasti sitä mieltä jos itse eroaa firmasta ei saa irtisanomisajan palkkaa.Työn välityksessä saa kolmen kuukauden karessin.