Pesetkö pyykkisi tuoksuttomalla vai tuoksullisella pesuaineella,miulla on oltava tuoksutonta.Olen tuoksu allerginen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 16:45

Tuoksuton.Ei allergisoi eikä turhia lisäkemikaaleja.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 15:05

Onneksi en ole allerginen tuoksullisille pesuaineilla, joten valitsen aina erilaisia tuoksuja mielialan mukaan. Etenkin huuhteluaineen tuoksu on ihana bonus kun pyykkipäivä tulee eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:09

Tuoksullisella aina! on kiva ottaa pyykistä, kun ne tuoksuu puhtaalle ja jollekkin kivalle tuoksulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 15:15

Tuoksullisilla, vaikka joskus tuntuu että haisevilla. Eri pesuaineissa on niin paljon eroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:34

tuoksullisela :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 16:44

Olen tykästynyt Bio Luvilin nestemäiseen pesuaineeseen.Siitä jää ihana raikas ja puhdas tuoksu. Harmi ,etteivät kaikki voi nauttia tuosta tuoksusta,mutta terveys ennen kaikkea :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 16:45

Tuoksuttomalla, vaikka en ole allergikko, huuhteluaineessa "vieno omenan tuoksu".
Joissakin pesuaineissa tosi vahva haju :(
(ei voi edes kutsua tuoksuksi).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 17:26

Käytän nuit miedosti hajustettuja pyykinpesuaineita, ko kaikki vahvat tuoksut/hajut käy nenään ja aivastuttaa tai pää tulee kipiäks...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 17:49

Tuioksuttomat ne meilläkin on käytössä, näin on käsky käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:19

Tuoksutonta pesuainetta, muuta huuhteluaineessa on aina joku tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:03

Tuoksuttomalla pesen. On monia kanssaihmisiä, jotka ovat tuoksuille ylihrkkiä, itsekään en oikein siedä voimakkaitatuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:16

Tuoksullisella. Tosin huuhteluaineen luukku menee jo kerran jälkeen niin tukkoon että yleensä pyöräytän koneen vallan ilman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:21

Täysin tuntuu olevan tuoksutonta pesu aine haistoin vielä ennen vastaamista !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:22

mitä milloinkin, mutta taitaa ne kaikki olla jotain luvillei tai omoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:29

tuoksullisella..Comfortin eri tuoksut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:33

Tuoksuton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:26

Mitä milloinkin sattuu ostamaan ei niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:32

Tuoksutonta ilman muuta. Olen tuoksu/hajusteyliherkkä joten vahvantuoksuista en voi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 10:54

minä pesen tuoksullisella,mutta teille allergikoille anna mahtavan vaihtoehdon peskääpä seuraava koneellinen pesupähkinöillä, siskollani nämä toimii täydellisesti ja voi käytää monta kertaa,eivät vaahtoa,ei haise,,,,testatkaa ei mene raha hukkaan.

www.nhs.fi/webshop/products....3godSmba0g

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 12:36

Pyykin täytyy tuoksua puhtaalta, mutta ei missään nimessä minkäänlaiselta tuoksulta. En ole allerginen vaan tykkään luonnollisesta. Pesupähkinät ja tuoksuttomat pesuaineet ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 15:58

Tuoksu puolta en mieti,mutta etsin mielelläni luontoa vähiten tuhoavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:43

Tuoksutonta aina. Vaikka en ole allerginen. Pojan kaverin vaatteet tuoksui aikoinaan niin voimakkaasti pesu- tms aineelle että koko perhe oli aina tuskissaan kaverin vieraillessa kotonamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:31

kyllä meikällä pitää pyykin tuoksua puhtaalle ja raikkaalle ja käytän siis AINA hyvän tuoksuisia huuhteluita. Ikävää,kun on tuoksuallergia.se rajottaa monen muunkin asian käyttöä( itse olen työssäni törmännyt asiaan monestikkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 01:11

Pesen Arielilla. En lisää huuhteluainetta joka kerta.