Onko Jerry Halloween TV1:n vastenmielisin ohjema

Avainsanat: tv ohjelmat viihde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 23:06

Minusta Jari Halonen ei ole uskottava Jerry Halloweeninä. Siinä ontuu jokin osanen.

Olen vieläkin pahoillani hänen tempauksestaan oululaisia teatterinkatsojia kohtaan. Nuori ja kapinallinen Halonen heitti kahden muun opiskelijatoverinsa kanssa ilotulitteita ja ulosteita katsojien päälle vuonna 1987 protestoidakseen opetuksen tasoa.

Minulla on jo niin vahvat ennakkoasenteet, että on parempi etten katso koko ohjelmaa. Tänään ohjelmassa oli fiksuista fiksuin Pekka Himanen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 22:53

Varmaankin, en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 23:09

Se mitä kävin YLE 1:n sivuilta lukemassa ko. ohjelmasta ei tunnu kovinkaan kiinnostavalta. Pitäisi kai nähdä, ennen kuin pystyn arvostelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:23

Kaipa se on,en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:59

Eipä ennakkotiedot houkutelleet minuakaan katsomaan, mutta en sentään näkemättä mene mitään tuomitsemaan kaikkein vastenmielisimmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:54

Tällä hetkellä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:58

En ole katsonut. Ennakkomainonta on niin sekavaa ettei kiinnosta tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:03

En tunne tyyppiä enkä katso pahemmin mitään ohjelmia, jollei ne ole oikeasti kiinnostavia. Tosin en tiedä läheskään aina tuleeko jotain kiinnostavaa kun en aktiivisesti seuraa tv-ohjelmatarjontaa (mikä sanahirviö!). En myöskään jaksa innostua jonkun hepun itsetehostuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 01:17

Jerry Halloween oli alkuvuoden PARAS ja sisällöltään kiinnostavin. Odotan lisää jaksoja tulevaksi! Ps. Jari Halonen ei ole koskaan syyllistynyt paskan heittämiseen. Tämä on siis fakta.