miksi en unohda

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 21:32

Vaikea vastata kun en tiedä haluaisitko unohtaa. Tarkennus olisi tarpeen. Kysymys vaikuttaa sellaiselta että haluaisit unohtaa. Voit tehdä lisäkysymyksiä, niin voi löytää itse vastauksen itse pohtimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 21:35

Se on mieleen painuva asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 21:48

koska muistat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 21:52

vaikee vastata hmmm ????????? sä muistat kaikki niin ulkoa

Lähteet:
kiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 22:48

Tärkeitä asioita ei unohda, mutta niiden kanssa oppii elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 22:53

Ei ole dementia päässy vielä yllättämään Sitähän on nykyään paljon liikeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 22:55

Olet elossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:53

Sinulla on mahtava tietokone pääkopassasi kuten meillä kaikilla. Jotkin unohtamisen arvoiset asiat ovat jääneet minulla "nauhalle" eli muistan keljuja juttuja, jotka luulin jo käsitellyiksi. Joskus minulla on valikoiva muisti kuten kuulokin. Ihminen on kaikenkaikkiaan ihmeellinen luomus.

Sinä et unohda, koska sinulla on muisti. Muistista enemmän oheisesta linkistä.fi.wikipedia.org/wiki/Muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:27

Koska ajattelet liikaa.Turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 12:01

Todistettavasti sinulla ei ole dementiaa ainakaan kun muistat asioita : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 15:31

Joskus todella tuntuu että muisti olisi lyhyempi, tässä iässä tulee lapsuusmuistoja mieleen kaikenlaisia.
Taas toisekseen haluaisi jonkun ikävän asian unohtaa hetkessä eikä vatvoa sitä sen enempää.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:16

niin se on , että muisti kulta ei tahdo aina olla samaa mieltä kanssasi, eli jos haluat unohtaa jonkun ikävän asian, niin se aikaa myöden kyllä haalistuu, mutta ei se kokonaan unohdu ikävä kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:04

Oikein mukavat ja dramaattiset asiat eivät hevillä unohdu. Eivät myöskään tahallaan tekemäsi vääryydet, ilkeydet, jos ne ovat toisia kovasti loukanneet. Kaipauksen tunne on myös tunne, joka pysyy mielessä. Aika kuitenkin kultaa muistot, vaikka ne eivät kokonaan unohtuisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:07

Unohdat sinä, jos keskityt muihin, tärkeämpiin asioihin ja jatkat elämääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:53

Jos muistelet usein jotain asiaa, se ei unohdu mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:58

Kategoriana taide ja kulttuuri, eli se jokin on tehnyt sinuun todella suuren vaikutuksen, luulen mä näin täällä ja siksi et voi unohtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:23

Onko kyse jostain taideteoksesta jota et unohda, vaikka haluaisiktin? Vai mistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:27

asian käsittely on kesken