miten kioskin kassa joutui mustan miehen taskuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 19:46

Samaa ihmetteli muutama vuosi sitten kirpputorilta poistuessaan hälyjen syttymistä suomalainen vanha mies. Kun henkilökunta pyysi näyttämään mitä taskuissa on, hän lopulta tyhjensi ne pöydälle, kaikki oli pöydiltä napsittua tavaraa. Hän ihmetteli tavaroiden joutumista taskuihin aivan yhtä paljon kuin kaikki muutkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 19:40

Ei ole värillä väliä, jos kassa taskuun vilahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 20:23

Suunnilleen samalla tavalla kuin valkoisenkin miehen taskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 20:46

Kategoriassa 'taide ja kulttuuri' , taitaapa olla dekkari tarina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:28

Sillä oli isot taskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:10

Oliskohan siinä toteutunut se vanha sanonta, ettei oikea käsi tiedä mitä vasen tekee. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:03

Oliko taskussa / taskulla rahakassa vai kassaneiti? hymm.... tähän voi olla monia selityksiä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 10:52

Onkohan taskujakin erilaisia? Omiin taskuihini ei ole joutunut mitään ylimääräistä, kaikissa asusteissa ei taskuja edes ole. Täytyy olla tosi isot taskut jos kaupan kassa mahtuu taskuun!! Ne rahat varmaan mahtuu kyllä...

Lisätty: 23.02.2009 - 10:53

Mistä tuon tiedon sait, että osaa vähän varoa?

Lisätty: 23.02.2009 - 10:53

Mistä tuon tiedon sait, että osaa vähän varoa? Kulttuuriin tuo liittyy selvästi kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 16:05

Hän omisti itse ko. kioskin, jolloin hän myös omisti nuo kassassa olevat rahat, jotka laittoi taskuunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 18:10

Jeps,mietin kanssa,että oli viemässä rahoja yösäilöön.Omia olivat.