nytkö osakkeita ostamaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 18:49

Täällä ei hyväksytä tällaisia vaikeita kysymyksiä ollenkaan, joten en ota kantaa.

Lisätty: 21.02.2009 - 19:12

Täytyy mun nyt kuitenkin sua neuvoa, vakka mua harmittaakin täällä tämä henki, ettei mistään oikeista tärkeistä asioista saisi puhua.
Osakkeiden hinta tulee todennäköisesti putoamaan vielä hyvinkin paljon ja siksi harkinta on paikallaan.
Vakaat yhtiöt ovat kuitenkin jo nyt niin halpoja, jotta ostamalla tälläkin hinnalla tulee uskoakseni pitkällä aikavälillä nettoamaan hyvin.
Osakkeissahan on kahdenlaisia ja luotettavampia ovat sellaiset joissa oikeasti tehdään tuotteita ja on siis jotain konkreettista .Nämä nousevat yleensä aina takaisin nousukauden koittaessa, koska osaaminen ja tehtaat eivät ole kadonneet mihinkään.
Minäkin ostan ensi tiistaina jo osakkeita vaikka hinnat vielä laskisivatkin lisää ja jätän myös ostotarjouksia sisään vielä hieman halvemmalla tarjouksella tähän verrattuna.

Lisätty: 21.02.2009 - 20:51

Onneksi ylläpito näkee anonyymin ip ositteen ,joten keskustelemme tulevaisuudessa vielä ihan kasvotusten.

Lisätty: 21.02.2009 - 20:51

.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 18:50

Joo, jos on rahaa niin sit voi ostaa vaikka linnan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:51

Asiantuntijat kinastelevat samasta asiasta. Oikean vastauksen kun tietäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 18:59

Jos olet varma mikä sijoitus kannattaa, niin siitä vaan ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:39

Kannatta nytkin, mutta keväämmällä luulisin, että vieläkin edullisempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:04

Kyllähän voit taitaa olla hyvä aika..Että ylimääräset poikimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:11

Nyt juuri on se oikea aika. Siis jos on rahaa, kannattaa ostaa. Minulla tosin ei ole tietoa siitä mihin osakkeisiin kannattaisi sijoittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:06

Millä rahalla? Tietysti lama on otollinen aika osakesijoittajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:13

Kyllä nyt kannattaa ostaa osakkeita ,mutta mistä tietää jos se firma menee konkurssiin just kun on ostanut 100000€ osakkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:15

Ei vielä,sillä kurssit heikkenevät varmuudella lisää.