Mikä on vaimoveitikka?

Muuan mieshenkilö kirjoittaa monta kertaa viikossa paikalliseen päälehteen mielipidepalstalle että he olivat vaimoveitikan kanssa esim. saunassa, kalassa. Onko tuo vaimoveitikka ihminen vai mikä se on, minä ainakin sanon vaimoani vaimona tai nimellä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 18:07

Karjalainen lehdestä tuttu, erään tomittajan käyttämä nimimerkki ja siiten tietysti Raaka Arskan vaimo :

"( Vaimoveitikka )olen kutsunut jo kymmeniä vuosia,
miten lie tämä toimittaja kolumnisti,pyydän anteeksi
jos kutsun vaimoani samoin". -Raaka Arska-

Kysyjän kommentti

Sehän oli oivallisest vastattu, se vaan tuo raaka arska ei ole toimittaja vaan mielipidesivuille aktiivinen kirjoittaja.
Kiitoksia vastauksestasi ja innokasta napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 18:02

Mukava kiva ihminen sellainen on veitikka. Sillä on pilkettä silmäkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:07

-vaimoveitikka voisi olla vaikka iloinen huumorintajuinen ja leikkisä ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:09

Luulisin, että hänel on sellainen vaimo, joka ei tykkää miehensä tikanheittoharrastuksesta, jos kerta vaimoveitikan....heh...

noo. oikeesti luulisin, jotta hyö tykkää toisistaan ja vaimo on aikas huumorintajunenkin, kujeileva, keksii kaikkee mukavaa, ja siks kutsuu vaimoaan veitikaks...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:16

Minäääää haluun olla sellainen : )))) noo, varmaan oonkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:26

Varmaan veitikkamainen vaimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:45

Useimmiten vaimo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:06

Vaimoveitikka on vaimo jonka kanssa aika ei tule pitkäksi. Hauska, huumorintajuinen, kekseliäs, osallistuva, huolehtiva, tilanteessa kuin tilanteessa pärjäävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:58

Enpä ole tuota lehteä lukenut, meillä luetaan vain valtakunnan ykköslehteä eikä siellä ole veitikoihin tarvinnut törmätä.