haluisin tehdä mieheni kanssa jotai kivaa yhdessä (kahestaan) muuta kun kattoo aina leffoja... olisko kellään hyviä ehdotuksia?:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 16:50

Näin laskiaissunnuntain aattona ehdottaisin ulkoilua pulkkamäessä, hiihtoladulla tai kävellen talvisessa maastossa. Mukaan vielä lämmintä kaakaota ja laskiaispullia, niin laatuaika on taattu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 16:50

tuosta aikaisemmasta kysymyksestä inspiroituneena ehdottaisn:

Tehkää pehmistä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 16:55

Minäkin suosittelen ulkoilua. Järven jäälläkin on kiva kävellä. Laskekaa pyllymäkeä. Tehkää hankeen enkelinkuvia. Hassutelkaa.... eli tehkää jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Jos on ylimääräistä rahaa, niin viikonloppuna kahdestaan vietetty vuorokausi vieraalla paikkakunnalla hotellissa voisi olla virkistävä kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 17:02

Hierokaa toisianne ja kuiskutelkaa kivoja juttuja toistenne korvaan : )
Leikkikää ja hassutelkaa : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 17:03

Hyviä ehdotuksia en täällä uskalla antaa, koska täällä ei sallita kovin oikeita vastauksia tai kysymyksiä joissa on oikeasti jotain tärkeää.
Suosittelen olemaan hiljaa , niin ei tule riitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 17:40

voittehan katsoa leffaa viinin kera jos leffoja joudut paljonkin kattelemaan..toi pulkkamäki,luisteleminen ja käytte syömässä jotain hyvää on hyviä vaihtoehtoja.tai pidätte peliillan jos löytyy lautapelejä tai kortteja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:10

Menkää ajoissa ukkumaan ja leikkikää peiton alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 18:50

Menkää yhdessä suihkuun tai saunaan. Syökää pieni iltapala, ottakaa viiniä ja menkää nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:47

Olkaa yhdessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:56

Hemmotelkaa toisianne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:14

Menkää kävelylle ja jutelkaa. Siinähän saattaa tulla jokin idea yhteisen ajan viettämisestä mieleen. Ja muistakaa kävellä käsi kädessä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:27

Käykää kylpylässä.
Liikkukaa luonnossa.
Veneilkää.
Pelatkaa jotain peliä.
Valmistakaa yhdessä iltapala.
Visioikaa uutta sisustusta.
Rakentakaa pihalle lumiveistos.
Suunnitelkaa unelmien yhteinen lomamatka.
Aloittakaa yhdessä uusi harrastus, esim. tanssiminen, karaoke tjms.
Ylittäkää rajanne, niin teillä on hauskaa!