Mitenköhän käy lentomme, jos lentäjät menee lakkoon? Lähtö olisi kyllä 26.2.

Lähtöpäivänämme pitäisi kyllä lentoja olla, kun osuu juuri lakkopäivien väliin.Mutta meneekö lennot sekaisin ja lentävät muitakin lentoja kuin ne mitä sille päivälle kuuluu? Ja jättääkö jotain kokonaan lentämättä? Viivästyksiä varmasti tulee. Kyllä vähän jännittää!

Avainsanat: lento lentäjien lakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 17:42

lento siirtyy..jos ootte ulkomailla niin voitte jopa saada yhen päivän ekstraa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 13:55

Minullakin onneksi lähtö 28 päivä ,joka ei ole lakkopäivä. Eiköhän se järki voita kuitenkin lentäjilläkin, kun nyt on tämä sovintoesityskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 14:47

Mulla on tulo päivä lakkopäivä mut ei se haittaa jos sieltä nyt ei het pääse pois : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:43

Lakko on ns. Force Majeure asia, eli lippuja ei yleensä makseta takaisin, mutta tilalle tarjotaan korvaavia lentoja / lomia toisena ajankohtana. Mikäli olet epävarma, ota yhteys matkatoimistoon ja kysy sieltä lisätietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:48

Maita pitkin ja soudellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:11

Huolettaa minuakin. Entäs kun jos lakko loppuu, mikä ryysis on kentällä? Kyllähän toiset yhtiöt lentää vaikka Finnairin lentäjät lakossa onkin.