koulutus?

Voiko lähihoitaja opintojen jälkeen mennä ammattikorkeakouluun ihan mille allalle vaan? esim. tradenomiksi? tai ihan minkä vaan ammattikoulun alalta ammattikorkeakouluun ihan mille alalle vain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 13:07

Täällä on kysytty samaa asiaa ja kysymykseen on vastannut asiantuntija:

www.opiskelupaikka.fi/index....ollisuudet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 12:02

Totta kai voi.Lähihoitaja opinnoissa ei ole mitään loppukoe kieltoa, joka estäisi sen jälkeen ihmistä opiskelemasta ainakaan Suomessa, Tiedä sitten onko Sosialistisissä maissa, mutta ei todellakaan ainakaan länsmaissa tällaista kieltoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:50

Koulutsta kannattaa jatkaa,jos kiinnostaa,sillä umpiperiä ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:55

Kyllä voi. Rajoittaa tietenkin vähän minkälaisella todistuksella haet ja pärjäätkö pääsykokeissa ja onko työkokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:17

Kyllä se kannattaa lukea aina lisää,ja kyllä niihin koutluihin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:17

Voi hakea. Hakupisteet tulevat todistuksen arvosanojen keskiarvosta ja pääsykokeiden tuloksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:16

Periaatteessa voi mutta vain jos pisteet riittävät. Pääsykoetulokset, työkokemus jne. ratkaisevat.

Lisätty: 23.02.2009 - 09:17

Täytyy muistaa se että kaksi tutkintoa voi suorittaa ja saa niihin opintukea, sen jälkeen on opinnot on maksettava itse. Ihan hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:05

Mennä voi minne tahansa, parhaan hyödyn opinnoistasi saat jos pystyt valitsemaan sellaisia jotka tukevat (täydentävät) toisiaan sitten työelämässä.