Mitä mieltä olette noudattamastani Atkins-dieetistä?Paino laskee,mutta tuskin on terveellistä.

Avainsanat: ruokavaliot ihannepaino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 16:49

Melkosta itsensä rääkkäämistä. Toimii varmaan sillon, jos pitää nopeasti pudottaa painoa jotta mahtuis esim. juhlamekkoon. Veikaisin myös että paino ropisee takasin heti kun dietin lopettaa ja melko hankala sellasella ruokavaliolla on loppuelämäänsä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 09:48

Ei varmasti ole terveellistä jättää kaikkia hiilihydraatteja pois,niitäkin on hyviä ja huonoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:51

Tuollaista tutkimustulosta asiasta löysin :

Useat eri tutkimukset ovat osoittaneet, että kalorien, hiilihydraattien ja rasvojen laskeminen vaikuttaa elimistöön huolestuttavasti. Jopa siinä määrin, että lähimuisti alkaa kärsiä.
www.tohtori.fi/?page=1341824...id=2026584

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:52

Varma tapa hankkia itselleen hankaluuksia jatkossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:58

atkinsonilla aikoinaan olin 2..3kk,paino putosi sen mitä halusin,ei ollut haitta vaikuttuksia siitä jaksosta,ikä oli silloin noin 30,,nyt syön pääasiassa kalaa ja vihanneksia,,minusta voi jopa tulla tilastollinen ihme kun paranen diabeteksestä,ruoka valiolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:29

Ja koht kun lopetat sit dietiin niin paino tulee aivan varmasti takas... täytyis oppia ruokailemaan säännöllisesti ja liikkumaan säännöllisesti, sillä tavalla saadaan paino pidettyä kurissa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:38

Olen joskus itsekkin kokeillut ja diabetes tuullut sittemmin,joten ei enää ole mahdollista minulle, ja luulempa ettei ole kovinkaan tervellistä pietmmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:45

Vähän sama kuin ottaisit pikaluoton, nopeasti tilapäisiä tuloksia ja myöhemmin huomaat miten kalliiksi tuli (sama vaiva kaikissa näissä 'ihmedieeteissä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 12:31

Putoohan se paino, mutta takasin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 18:27

Katsoin kerran ohjelmaa jossa tutkittiin atkinsin dieettiä ja sitä mihin perustuu se laihtuminen. Eivät sanoneet sitä epäterveelliseksi. Proteiini pitää näläntunteeen pitenpään loitolla, se oli siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:45

Miten sitten muuten tuon terveyden kanssa, jos ruokavaliosta pitäisi rankalla kädellä karsia kasvikset pois? Jotkuthan on sitten näitä "karppaajia", jotka vähentää hiilihydraattien määrää ravinnosta, ei jätä niitä kokonaan pois. Tuntuisi, että siinä olisi enemmän järkeä. Elimistö kuitenki tarvitsee hiilihydraatteja polttoaineeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:28

Ei todellakaan terveellistä,parasta vaan liikkua lisää ja syödä kulutuksen mukaan,tarvitsemme hiilareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:15

Itse olen monta kertaa harkinnut rupeamista kyseiselle kuurille. Ei voi kauhean epäterveellinen olla, sillä hiilihydraatit eivät ole hyväksi elimistölle eikä ne ole ihmiselle välttämättömiä. Kerro lisää, kuinka hyvin on kuuri sujunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:51

ei hyvä, ei ollenkaan hyvä