Klassinen kysymys mitä laitat ruokaa,jos et rokkaa keitä.meillä syödään tänään,keittettyjä perunoita liha hyytelöä ( tytinää) .

punajuuria ja kananmunia.Huominen ruoka on vielä arvotus,en ole vielä käynyt kaupassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 20:14

Lauantaina mie keitin spagettia ja tein jauhelihakastiketta alusta loppuun ihan ite. Jauhot ruskistin jne, mausteeks tapascoa, soijakastiketta, lihaliemikuutio, ym.. Hyvää oli namii.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,menyysi kuullosti maukkaalta,terveisin kissäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 08:58

Meillä on tuollainen kilon lihapötkö, siitä pitäisi jotain taikoa ja sitten keiteeyä perunaa ja porkkanaa ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:05

Laihdutan.Atkinsilla,vähän huonomaineinen kuuri,mutta tehoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:23

Tänään syödään vienerleikettä ja muusia, huomenna keitän sitä rokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:00

Kalkkuna on elänyt lyhyen elämänsä jotta meillä olisi tänä viikonloppuna herkkuateria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:48

Tänään ei ehdi laittaa oikein ruokaa, joten taidan paistaa vähän lohta ja siihen jotain salaattia kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:09

Nyljen broilereista nahan pois. Laitan paistopussiin ne ja seuraksi sinne porkkanoita, perunoita, sipuleita ja lanttua. Paistopussi kiinni ja kulmaan leikkaan pienen reiän.

Aion päästä tänään helpolla. Jälkiruuaksi kaivan marjoja pakasteesta. Vaniljakastiketta näkyi vielä olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 12:22

En tiedä vielä. Jos vaikka jauhelihakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 13:24

tarkoitus olisi pistää lohikiusaus uuniin..huomisesta en viel tiedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 13:41

Fileepihvi, perunoita, tomaattia, jälkiuunileipää + mustaleima emmentalia, viinirypäleitä, banaania, appelsiinia ja hedelmärahkaa (jos vielä jaksaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 17:25

Tänään Pirkan pakasteista mozzarella kiviuunipitsa (eli helpolla hyvää)
Huomen sitten kun sielt laskiaisriehast tulee niin makaroonilaatikkoo, keitettyi perunoit ja jauhelihakastiketta ja josko viel niit vohveleit sitten laskiaisen kunniaks (eli vaikeimman kautta hyvää) ..hoh-hoijjakkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:01

kalkkunan lihaa ja perunoita.salaattia sun muita herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:28

Eilen söin täysjyväpastaa ja broilerin fileesuikaleita. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:56

Söimme kahdenlaista salaattia: fetasalaattia ja tonnikala-nuudelisalaattia. Pussimuussia ja jauhelihapihvejä.