Mitä eroa on jäteautokuskilla ja elintarvikejakeluauton kuskilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 21:35

Yhtä tärkeitä kumpikin. Erittäin tärkeät kuskit. Olisi kurjaa jos jompi-kumpi puutuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 21:48

Jäteauton kuski keräilee, elintarvikejakeluauton kuski jakelee.
Molemmat joutuu pyörittelemään autojaan ja kärryjään yleensä tosi hankalissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:53

Jakeluatuon kuljettaja tuo meille syötävää ja jäteautonkuljettaja vie ne syödyt pois : ) ja muovit ja kumit ym. vermeet : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:54

Jäteautonkuljettajan ei tarvitse olla niin tarkka lämpötiloista tilassa missä tavara kuljetetaan, mutta jos elintartarvikejakeluauton kuljettaja ei tunne elintarvikelakia ja kuljetuslämpötilojen astevaatimuksia, voi tapahtua kömmähdys, ja kuorma voi pilaantua. Olettaisin ainakin siinä eron olevan kaiken muun lisäksi.
Mutta molemmat todella tärkeitä ammatteja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 22:26

Tarvinneeko elintarvikejakeluauton kuski hygieniapassia? Nykyään vähän joka alalla jossa ollaan elintarvikkeiden kanssa tekemisissä täytyy olla, joskin tässä elintarvikkeet ovat kyllä pakattuja. Elintarvikejakeluauton kuskeilla on yleensä pidemmät ajoreitit kun jäteautokuskeilla. Jätekuskit joutuvat vähän väliä pomppimaan autosta ulos ottamaan jätettä kyytiin joka talon pihasta ja tyhjentämään kuorman useammin. Työn luonne erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 22:32

Toinen tuo ja toinen vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 22:44

Toinen kuljettaa tuoretta tavaraa, toinen vähemmän tuoretta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 08:54

Huima ero.Toinen kuskaa saastuneita jätteitä,toinen puhtaita elintarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 10:47

haju toinen haisee elintarvikkeille ja toinen jätteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:47

Periaatteessa sama mies ajaa molempia,autoissa on se ero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 12:44

Pätääääääms, kaikki vastaukset väärin tähän asti. Nimittäin:Jäteautokuski saa syödä
kuormasta mutta elintarvikejakeluauto kuski ei saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 19:56

Ei ole eroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 15:58

Ei kai niissä kuljettajissa pitäisi suurempaa eroa olla, kuski voi olla mies tai nainen, siinä minun mielestä onkin eroa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:49

Firman nimi auton kyljessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 14:11

Lassila&tikanoja vaiko HOK ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:14

Hauska tämä kuormasta syönti,mutta jäteauton kuski pysyy paremmassa kunnossa,kun on kaikilla keleillä paljon ulkona ja tekee enemmän ruumiillista työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 13:55

Kuormasta syönti on kaikissa tapauksissa kielletty
(esimerkissä joko työnantaja tai terveysviranomainen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 16:58

Työvaatetus selvästi erilainen