Jee, jee vapaa, pitkä viikonloppu alkamassa. Mitäs napsulaiset aikovat puuhastella?

Kategorioista melkein kaikki sit käytössä. Itse lähden viettämään kaupunkiweekendiä ja se tietää herkuttelua hyvässä ruokaravintolassa, shoppailua ja seurustelua tuttujen kanssa ja ainaskii yhtä pitkää kylmää huurteista. Nam.

Lisätty: 20.02.2009 - 16:24

Ensin tässä saunotaan ja katsotaan kotimainen leffa Käsky. Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Avainsanat: harrastus ruoka juoma ystävät perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 18:54

Lauantaina kirpparille ja sunnuntaina laskiaista viettämään pulkkamäkeen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 15:44

Viikonloppuni vierähtää melko tarkkaan ton tv-urheilun parissa. Jossain välissä on kyllä ehdittävä lenkillekin, ja kauppareissut hoidettava. Sitä tavallista elämistä ja olemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:44

Vähän jää kotiläksyjä viikonlopuksikin, muuten mahdollisimman rennosti itseä ja ympäristöä rasittamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:45

Pakkailen pikkuhiljaa tavaroita, että voin lähteä reissuun ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:47

Työn touhussa la- ja su päivät. Mutta varmaan työn orja saa maistella juhlien herkkuja myös .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:58

Uimassa käydä ja viettää aikaa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 16:14

Siivousta, paikat puhtaaksi ennen reissua ja ristiäisetkin on tiedossa sunnuntaina. Vähän urheilua ja rentoutumista raskaan työviikon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 16:46

Töitä tehdään ja pakataan matkalaukkuja ensiviikon lopulla sitten lähdetään kanarialle 2 viikoksi ja sitä valmistellaan tämä viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 17:18

Olin järjestöni vuosikokouksessa ja sain kontolleni rahastonhoitajan tehtävät. Tutustun nyt papereihin. Vanhastaan sentään muistan, että useimmiten kredit on ikkunan puolella.

Kerään myös valokuvakirjaa järjestömme tapaamisista. Ja rakentelen omaa sivuani eräällä foorumilla. Herkkuja pitäisi valmistaa, pestä pyykkiäkin. Pari kivaa ohjelmaa on telkussa.
Varaan aikaa myös odotetulle vieraalleni 18-vuotiaalle nuorelle miehelle, maailman parhaalle pojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:54

oon just nyt kaverin tykönä ja huomenna matkustan kotiin. pitäis lukea yo-kirjotuksiin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:58

lauantina siivoilen ja käyn uimassa ja sunnuntaina vietän laskiaissunnuntaita lasten kera. Käyn kirkossa ja ulkona syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:06

Mummuilen eli annan vapaan viikonlopun nuorille. Äijä nauttii TV.n urheilutarjonnasta joten minulla riittää aikaa 7kk lapsenlapselle. KIVAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:08

vapaata olemista radio suomea kuunnellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:14

Suursiivous takana ja pian suihkun kautta kylille syömään ja tuttuja morjestamaan. Pitäisi pakata kassi ja lähteä huomenissa pääkaupunniin asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:20

kotona oleskellen/ulkoillen. ei kummosempia suunnitelmia...no olis tossa 44 kotivinkki ja kodin kuvalehtiä plärättäväx ja leikeltäväx jos en muuta keksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:38

Tää perjantaiilta menee tässä kotona telkkaria katellessa ja napsutellessa,huomenna sairaalaan äitiäni tervehtimään,kaupoillakin on käytävä.Sunnuntaina anoppilaan ja tietysti taas sinne sairaalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:51

sukuloimaan lähetään vkl, ksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:28

Puolison kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 22:00

Kyllä tää viikonloppu menee ensin lauantaina ruuanlaiton merkeissä, on tulossa vieraita ja lupasin tehdä ruuan, vanhoja kalavelkoja! Mutta sitten pitää välillä olla auringon ottoon valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 22:36

kalastaan ja avantoon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:03

Menen ruokaa kokkaamaan tytären talkoisiin. Illalla otetaan pienet napsut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:07

Istun sairaalassa.Veljeni on teho-osastolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:17

kotona napsuttelen välillä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 20:07

Perjantai-iltana aikasin nukkumaan, klo 21, lauantain ruokakauppaan, saunon iltapäivällä, ja urheilua koko päivä kattoen, sunnuntaina sit sinne Taivaskalliolle ja kotiin ruuanlaittoon.. sillei se sit menee tää viikonloppu, toivotaan ettei kovia pakkasia kuitenkaan, jot vois piipahtaa siel ulkonakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:46

Perjantaina olin töissä ja saunoin illalla. Eilen shoppailin miniän kanssa ja siivosin kanin häkin. Mutta kaikista eniten olen kyllä nukkunut (taas).