2e sydän kolikko,onko mahdollista että sitä on valmistettu 2 eri materiaalista? itselläni on 1 joka on erilainen.

Siis olen keräillyt läjän näitä kolikkoja kaikki muut on hopean sävyisiä sisärenkaasta mutta yksi selkeästi silmiin pistävän kullankeltainen.Erottuu selkeästi joukosta ,ei käytössä oleita .

Avainsanat: 2e kolikko.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 20:38

Ilmeisesti kukaan ei vastaa kysymykseesi. Käsitän kysymyksen niin että sinulla on samanlaisia juhlarahoja kasa, mutta yksi näyttää erilaiselta?
Kyseessä on siis Ihmisoikeuksien julistuksen 60. juhlavuosi - kolikko. Tarkista ovatko kaikki suomalaisia vai onko joukossa belgia, italia, portugali kolikko? Jos joukossa on erimaalainen se voi olla tehty eripaikassa ja materiaalikin saattaa olla eri...
Paha sannoo mittää muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 15:39

Kyllä sulla taitaa olla joku juhlaraha. Niitähän on muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 16:50

Vaikea sanoa näkemättä mistä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:10

www.kolikot.com/erikoiseurot/
www.mania33.com/webshop/cat/...3godg0wL2A

näistä linkeistä löytyy kuvia kolikoista. Onkohan siellä vastaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:12

Vau en tiedä onko niitä erilaisia mutta jos sellainen on sinulla älä vaan myy sitä kellekkään vielä. Hinta nousee vuosien myötä. Säilytä se huolella. En tiedä itse mikä on paras mahdollinen säilytystapa, mutta olen huomannut ettei muovitasku ole paras mahdollinen säilytysmuoto. Toivottavasti jokin numismaatikko myös vastaa sinun kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:10

Niitä on painettu erilaisia.Katso mikä maa on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:07

Mikä maa onko juhla kolikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:27

Keräilen itsekin rahoja, joskin minulla on vain muutamia juhlakolikoita. Sarjoja tehtiin eri materiaaleista, mutta hämäävää että keskusta olisi saman värinen kuin reunat. Säilytä ja käytä arvioitutettavana rahaa joskus liikkeessä jossa on numismaatikko.