Onko hän kiinnostunut minusta?

Olimme viikonloppuna bileissä joissa tutustuimme, meillä oli hauskaa ja pussailimme ja halailimme kaikkien nähden, kummatki känässä olimme. Mutta nyt se päivä on kuin unohdettu, kumpikaan meistä ei ole ottanut yhteyttä, vai olemmeko kummatkin niin ujoja, ettei kumpikaan ole uskaltautunut tehdä asialle mitään vai johtuuko se siitä ettemme kumpikaan hoksanneet tahtoa numeroa tai meseä toisiltamme..? kertokaa joku mitä teen vai kannatteeko tehdä mitään asialle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 23:34

itse löysin kans kännissä yksissä bileissä itselleni miehen ja nyt olemme seurustelleet n. 3,5 vuotta. meille kävi samoin että unohdimme pyytää toistemme puhelinnumerot, mutta tulikin toiset bileet ja tapasimme uudestaan jossa sitten jompi kumpi pyysi puhelinnumeron ja siitä sitten seuraavina päivinä soittelimme ja tekstailimme.
en sinuna unohtaisi tätä vielä, sulla on ehkä viellä mahdollisuuksia.
olemme jutelleet jälkeenpäin tästä jutusta ja hän sanoi minulle että oli ujo eikä uskaltanut tehdä mitään enään asialle vaikka olisi kuinka halunnut ja pelkäsi että en olisikaan kiinnostunut hänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 19:25

Unohda koko juttu. Olitte humalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:26

se tavallinen tarina - mikset soita Helena - kyl varmaan on parasta että ihan itse pähkäilet tämän jutun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:30

Odota mitä tapahtuu. Aluksi jos nyt näkisit hänet edes niin sitten sen tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 19:31

Ei kannata haikailla perään. Olitte nauttineet miestä tai naista väkevämpää, joten se teetti nuo kertomasi ilmiöt. Unohda koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:49

Noo ... bileissähän tapahtuu aina ja vaikka mitä...joskus sellaistakin mitä ei pitäis ja minusta tämä kuuluu sellaiseen, että mitä ei pitäis tehdä.. unohda juttu ja jatka etsimistä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:58

Näin on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:09

Tämähän on kuin salkkarien juonenpaljastuslöpinää.
Vaikka en sarjaa katso, niin jossain lööpissä tms. oli:
" Salla suuteli Ismoa suulle, menikö se vain humalan piikkiin........"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:16

Mitäs sitä pähkäilemään, jos pidit hänestä, niin ota yhteyttä, ja sitten tiedät miltä kummastakin tuntuu, tykätäänkö viel päivänvalossakin vai ei, eiköstä?

Lähteet:
Tuli vaan oma nuoruus mieleen, tosin silloin en ollunna 'känässä' ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:31

Joo ei se mitään ota jos ei annakaan. Reilusti täytyy nyt vaan kysyä että mikä meininki ja miten ois. Luulis että saat suoran vastauksen kun suoraan kysyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:48

ihmettelemällä se ei selviä, tee jotain tai unohda koko juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:12

Tuskin, jos täällä pitää haikailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:56

Kännissä olitte

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 08:39

Kännissä tai ei kyllä pitää tietää mitä tekee. Otaselvää asiasta se ei maksa paljoa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:45

Unohda koko juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:34

Meressä on monta kalaa. Jos ei tarpeeksi kiinnosta, niin unohda. Jos tarpeeksi kiinnostaa, niin osoita se hänelle.