Haluaisin tietää mitkä ovat Ruotsin tärkeimmät / suosituimmat matkailukohteet! : )

Avainsanat: ruotsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 18:07

Pelkästään Göteborgissa on vaikka mitä;
Ullevin stadionit, potaniska kasvitieteellinen puisto, merimies museo...
Joskus olisi todella hienoa olla paikalla seuraamassa kansanhuvia kun se kerrostalon kokoinen nuuttipukki sytytetään palamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 16:50

Kuninkaanlinna ainakin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:05

Talvella luulisin, että ainakin Åre olisi tällainen matkailijoiden suosikkikohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:30

Kiruna ja Jokkmokk.
Kalix oli unohtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 18:49

Kaknäs-torni, Wasa-laiva, Kålmorden, Kuninkaanlinna, Vanha kaupunki, saaristo, ja järvialueet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 18:58

Kautta vuosikymmentten Långholmen on ollut monen suomalaisen vierailukohteena ja majapaikkana.
__________

Långholmenissa sijaitsi vuoteen 1975 asti vankila, joka oli yksi Ruotsin suurimmista. Se rakennettiin vuonna 1874 Tukholman keskusvankilaksi. Nykyisin vankilarakennus toimii hotellina sekä museona. Osa rakennuksesta tuhottiin vuonna 1982.

Långholmenia pidetään kesäisin Tukholman vihreänä keitaana. Se on suosittu kohde kävelyille, uimiselle sekä piknikeille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:20

Äre, Tukholman vanha kaupunki, Kålmordenin eläintarha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:06

Tukholma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:04

tukholma göteborg skara ja eläintarha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:20

Åre.