Missä hiulakassa on vähiten vaaralisia lisäaineita. Avokkaan spraypullossa oleva kiinne on aivan kuvottava tarttuu joka paikkaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 12:17

Jos käyttää tasokkaita tuotteita, esim. kampaajalta ostettuja, ettei sorru kempparien halpohin tuotteisiin, niin ehkäpä ei ole niin kuvottavaa ja sitähän ei tarvitse suihkutella muutakuin hiuksiin ;)

( Ja sitäpaitsi pitäisi pestä hiukset syväpuhdistavalla hiustenpesuaineella silloin tällöin, niin hiukset puhdistuvat ja voivat paremmin. )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 12:17

Ihan hiuksille vaarallisia ei uskoakseni oikein käytettynä ole niissä missään, vaan kaikki todennäköisesti täyttävät niille asetetut rajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 13:56

On ne sellaisia sekoituksia, etten käytä. Lähtee noita hiuksia ilman lakkaakin, ja lakkaa käyttäessä lähtisi viimeisetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 16:20

Ei kai niistä missään nyt vaaraksi asti niitä ole. Yksi tosi hyvä hiuslakka on WWW:n hajusteeton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:22

Biopoit eko,turvallinen ja myrkytön.