Olisitko valmis antamaan osan palkastasi tai eläkkeestäsi jonkun läheisesi hyväksi,joka on joutunut laman takia vaikeuksiin.

Olen auttanut vähäosaisia ,jos minulla on ollut siihen varaa,aina en ole pystynyt rahalliseti auttamaan,mutta kaapistani olen antanut ruokaa.Onneksi heillä on alkanut menemään paremmin ja iloitsen siitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 09:04

Kyllä annan. Oikean käden ei pitäisi tietää mitä vasen tekee vai miten se oli? Olen säännöllisesti erottanut osan palkastani/eläkkeestäni annettavaksi eteenpäin. Siitä on tullut tapa, jota en edes muista. Vai miten se oli? :)

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 07:43

olen aina lapsiani auttanut ja heidän lapsilleen antanut mitä tarvitsevat, rahaa menee heillä paljon ilman lamaakin. keräyksiin en rahaa anna, se on niin pieni prosentti mitä sille avuntarvitsijalle menee, hallinnointi kulut yleensä kymmenkertaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 07:52

Autan mielelläni vähäosaisia mut rahaa hyvin harvoin annan kun sitä ei tahdo olla : (
mutta olen antanut vaatteita, astioita ja muita kodintarvikkeita sellaisille joilla ei ole varaa ostaa niitä. Olen auttavainen luonne ja haluaisin auttaa kaikkia jotka apua tarvitsevat. Sanalasku:
Jos jotain antaa saa aina jotain tilalle : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:16

Pyöritän Sähköinen kriisituki ry:tä,joten annan ja autan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:33

Oma panokseni menee suorana tukena tarvitsijalle, siinä muodossa kuin kulloinkin mahdollista
______________

Gristallilta kysyisin, toimiiko tuo Sähköinen kriisituki oikeasti ja onkos ne luvat jo kunnossa?

keskustelu.suomi24.fi/show.f...0039645492

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 08:39

Ei ole millä auttaa toisia, kun itselläkin on vähän. Mutta jos olisi tilanne toisin, auttaisin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:15

Minulla on oma nimikkokohde johon menee se vähä mistä raskin luopua, periaatteena se että näen mihin apu menee, enkä aiheuta avullani mitään kiitollisuuden velkaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:21

En ole suoranaisesti rahaa antanut, henkisesti olen tukenut ja piristänyt. Läheiset ovat saaneet vaikka asua meillä toistaiseksi. jos on ollut tarvetta.

Lisätty: 19.02.2009 - 21:13

Olisi mukava nähdä suurituloinen poliitikko, joka jakaisi tilipussistaan rahaa köyhille kadulla. Tämän haluaisin nähdä, jotta vielä uskoisin hyväntekeväisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:43

Mä olen se läheinen joka ollut työttömänä monet kerrat,muita läheisiä ei ole ollut avun tarpeessa ,hyvä niin olen silti tullut omillani toimeen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:55

Rahaa en anna, mutta padasta riittää aina nälkäiselle toverille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:11

Aina olen lapsiani auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:58

Kyllä. Olen valmistutunut , että lapsenlapset ja lapset voivat tarvita vielä tukea , ennekuin tämä on ohi. Ja ystäviäkin olen auttanut.Siis vastus on kyllä. Autan kun tarvitaan mutta en ole halukas laittamaan minnekään yleisiin keräyksiin koska en tiedä minne ne rahat oikeasti menee ja kuika paljon jää välikäsiin. Annan mieluummin kädestä käteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:21

voi varmasti antaisin, jos olis mistä antaa..tuntuu et nykyään kaikki ansaittu raha menee firman pyörittämiseen ja ruokaan(kamalan kallista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:55

Silloin kun on ollut varaa olen antanut ja nyt kun itse tarvitsen haluan uskoa, että apua löytyy... ja on löytynytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:51

Kyllä se antamisen ilo on paras ilo. Ja aina näin läheisilleni, nyt vaan lama alkaa jo pikkuhiljaa tuntua itselläkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:12

Niin teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:51

Aina olen läheisiäni auttanut. Rahaa en ole antanut mutta aina on ruokapöytään tervettulleota. Täysi masu on parempi kuin täysi pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:24

En voi. Rahani eivät riitä enää kunnolla välttämättömiin menoihin.