myy
Kysytty: 18.02.2009 - 18:55

Nämä sivut ovat jokseenkin sekavat.Noh.Kirjoitanpa vielä tähänkin:Kuka lähtisi toukok. alussa 2vk Turkkiin?Lue tarkemmin nimim.MYY

Katso Myyn profiili

Avainsanat: matkaseuraa matkalle turkkiin marmarikselle räväkkää seuraa aikuisten ehdoilla ei lapsenvahdiksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 19:12

Mitähän varten muuten tarvitset sitä matkaseuraa, kun omien sanojesi mukaan menet kuitenkin sinne minne haluat. Et tarvitse silloin seuraa, jos kompromissejä et halua tehdä. Jos minä etsisin matkaseuraa, minä todella haluaisin myös nauttia matkasta sen seuran kanssa. Onne etsinnälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:06

Sivut on ihan selkeät, ei kymmeniä turhia mainoksia joka kulmassa ja aukeaa nopeasti.
Ilmoituksesi on hyvä ja toivottavasti löydät matkaseuraa sekä huonekumppanin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:07

Oikealla palstalla olet. Napsun säännöissä on matkailuosion kohdalla, että jos etsit vaikka matkaseuraa, eli jatka vaan yrittämistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:03

Kiitos ei nyt tällä kertaa voi lähteä, mut katotaan sit enskerralla....voi olla, että mullakin tulee vähän tylsäks olo jos sää menet minne haluat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:17

Anteeksi, mutta en mitenkään voi lähteä kanssasi, koska vaimoni ja ystävättäreni eivät pitäisi ideaa hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:51

Joo olisin 30 vuotta nuorempi niin lähtisin kiljuen mukaan ja vauhtia riittäisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:38

Mielestäni sivut ovat ihan selkeät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:57

Mä olen kyllä vanhentunut tuosta jutusta ohi joskus nuorena mentiinkin noin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:36

Kävin katsomassa sinun; Myyn profiilin, niin kuin pyysit, eli en nyt ymmärrä miksi haluat seuraa, koska et halua seuraa (kaik nuo kriteerisi) ja noilla eväillä sitä seuraa löytyisi varmaan niistä kanssamatkustajistakin.... meniköhän multa nyt sit jotain ohi tai en hiffannu?