Miksi napsussa on halpoja lentoja joita ei sitten olekkaan? Etsin lentoa Sidney-Hki-Sidney,lähtö ajalle 2-30.3 kesto2-3kk.

Lähtö ja paluu ajankohdan määrää paljolti lennon hinta. Mikä olisi paras tapa löytää lentoja. Ei kuitenkaan monia koneenvaihtoja/välilaskuja. Kumpi on halvempi tapa tilata lento, pitkällä varauksella tai juuri ennen lähtöä?

Lisätty: 18.02.2009 - 15:37

Olin kaiketi jo haaveissani
TIETENKIN HELSINKI- SIDNEY -HELSINKI

Avainsanat: lentojen varaus sidney lennot lentojen hintavertailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:18

Meillä tapana tilata hyvissä ajoin, silloin tiedämme hinnan ja paikka on varma.
Loppuhetkiin jätetty tilaus voi olla halvempi, mikäli paikkoja jäljellä.
Muista :
Lento Australiaan ja takaisin. Halvin ei koskaan ole paras. Mitä halvempi, sitä enemmän odotusta ja välilaskuja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 14:24

Riippuu kohteesta montakin kertaa. Joskus voi jopa mennä lentoasemalle matkalaukun kanssa, jos on aikaa ja voi tärpätä tosi edullinen viimehetkenlähtö. Tai sitten jäädä rannalle.

Siis Sydney-Hki-Sydney, ei päinvastoin?
www.airfaresflights.com.au/f...sinki-HEL/

jos Hki-Sydney-Hki,
voi käyttää pätkämatkustamista, ensin jonnekkin Hki:stä
esim. täällä jatkolentoja Sydneyhin muualta maailmasta:
www.edreams.com/flights/flig...to-sydney/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 15:29

VASTAAN TUOHON SINUN VIIMEISEEN KYSYMYKSEEN,,,juuri ennen lähtöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 15:37

Vastaan ensimmäiseen kysymykseen...
Joidenkin matkojen/lentojen kohdalla voi käydä niin että jos niitä on vain muutama jäljellä ne saattaa loppua sillä aikaa kun on tekemässä varausta.
Huonoa tuuria, mutta täysin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 16:00

Ne halvat lennot menee niin nopeasti, että pitäisi olla tosi vikkelä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 21:33

Ne on varmaan sitten jo myyty.