Mitä, Sinäkö rasisti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 01:09

Luulenpa, että meissä kaikissa asuu pieni rasisti, kun asia tulee meille kyllin lähelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 23:25

Tais,mennä pointti ohi kysymyksestä,mutta en mielestäni ole.Eikös jokaisen ihmisen liha nahan alla ole samanlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 00:17

No en taatusti.Kaikki ihmiset minusta täysin samanarvoisia ihan ihonväristä riippumatta.

Lisätty: 19.02.2009 - 11:12

Tähän pieni kevennys , jos sallitaan:
Tiedätkö, mitkä ovat ne 6 sanaa joidenka kuulemisen jälkeen elämäsi ei
koskaan palaa enää ennalleen?
no tietysti: Hai, mie oon siun uus naapuris!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 00:40

en tietäeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 01:09

Pois se minusta ja en missään tapauksessa hyväksy sitä! Minulla on naapurina muslimi ja olen hänen kanssa hyvissä väleissä, vaikka emme niin ymmärrä toisiamme mutta tervehdimme joka aamu kohteliaasti. Paljon ruotsissa eri kansalaisuuksia ja kaikki ovat hyviä ystäviä, joten en kuulu siihen kastiin kun sanotaan rasisti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 03:12

kohtaan ihmisen ihmisenä.,.,,erillaiset ihmiset tuo mielenkiintoa joka päiväiseen elämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 06:20

En ole rasisti, mutta lapseni ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:17

Jokaisen ihmisen olkapäällä istuu pieni piru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:46

Se ei mielestäni ole rasismia,jos vaadin samoja sääntöjä naapureiltani,kuin mitä meidäntalon järjestys säännöissä vaaditaan myös meiltä muilta ketkä ovat suomalaisia.samassa talossa missä asun,asuu idästä muuttaneita,aina ei ole helppo heitä ymmärtää,kun mikään talon järjestyssäännöissä ei koskenut heitä,Autot parkeerattiin vaikka oven eteen,roskia ei lajiteltu ynnämuuta sellaista,nyt on tilanne jo parempi,kyllä hyvätpäivät toivotamme vastaan tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:00

En ole, kohtelen ihmisiä tasapuolisesti....työnikin vuoksi jo. Mutta mielessäni joskus ajattelen jotain ei ehkä niin hyvääkään joistakin...en vaan sano ääneen. Katsotaan miten suomalaisten käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:04

No en ole mitenkään paljon ,olen viettänyt aikaa ulkomaalaisten kanssa aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:36

En mielestäni ole rasisti, on minulla ulkomaalaisia ystäviäkin : )
mut sit kun nään, että maahanmuuttajat tekevät sellaista mitä me suomalaiset emme saa tehdä niis silloin kyllä tuntuu aika pahalta : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:04

Totta tuo että kaukaa sanottuna on helppo sanoa: en ole vähääkään rasisti, mutta jos joutuu asian kanssa silmätysten, mielipide saattaa muuttua.
"Periaaterasismi" on kyllä paha asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:35

olen ehkä silloin jos rasismin aiheuttaa ihmisen oma käytös. Jos alkaa olla liian usein uutisia , että ulkomaalaiset on raiskannut jonkun tms.. vihastun. Mutta jos ulkomaalaiset käyttäytyvät lain laatimissa rajoissa ja tekevät työtä niin en yhtään ole rasisti. Eli todellakin kaikilla on se pikku pikku...hmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:53

En tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 09:54

Ei, en ole rasisti. Jos elää maassa maan tavalla, hyväksyn kaikenlaiset ihmiset rotuun katsomatta. Rikoksen tekijät ovat sitten asia erikseen, mutta suhtaudun suomalaisiinkin niissä tapauksissa rasistisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:57

En ole , minulla on rakas somalipoika ,kuin oma poika ja hän on heti meitä vanhuksia auttamassa jos on jotai hommaa..hyvin ahkera hän on ja tulee omillaan toimeen ,tekee turunkaupungille töitä ja olenkin saanut hänen ja hänen ystävät tuntea jo 15v...mutta on eräs suomalainen pien ryhmä, joiden käytöstä en ymmärrä, he jättävät autonsa joka oven eteen , jopa sairaalan ja siihen johon on vain ajo ambulanssilla...sieltä kaukaa sitten joutuu sairaita juoksujalkaa kuskaan, kun nämä vähemmistöt kävelee koko heimo mukanaan terveillä jaloilla ovesta sisään, ja se auto oven eteen pätee kyllä joka kaupan, uimahallin tai minkä tahansa oven eteen ja tämä on ihan omin silmin nähtyä.....jos nyt olen rasiti niin olenkin , mutta en hyväksy lainkaan heitin oikeuksiaan, eikä nuita etes sakoteta...pr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 10:41

Kukaan ei ole rasisti, mutta kukaan ei halua neekeriä naapurikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 10:49

Maahanmuuttajat ja muut vähemmistöryhmät aiheuttavat usein omalla käytöksellään sen, että valtaväestön rasistiset tunteet nousevat esiin. Mielestäni chumban vastaus kuvaa aika hyvin suomalaisen enemmistön ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:00

En ole rasisti. Kaikki asumme saman taivaan alla, mutta meillä kaikilla ei ole sama horisontti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 15:44

Kyllä minä taidan olla, kun pidän suurinta osaa suomalaisista sisäsiittoisina, katkerina, kateina ja ahdasmielisinä juntteina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 15:59

Ei, minä ei olla rasisti...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:48

En ole... en ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:43

Jos se on rasismia, että haluan suojella itseäni ja lapsiani erirotuisten ahdistelulta, niin ollaan sitten. En oikein pidä siitä, miten käydään kaupungilla käsiksi tai yritetään väkisin ovesta sisälle pizzaa tilatessa. Se, että olen vaalea, ei tee siitä sallittua!!