Mukava sää syksyllä euroopassa ?

Voitaisiin perheen kanssa viettää muutama kuukausi loka-marraskuussa jossain EU:n alueella, mutta missä olisi silloin mukavin sää ?

Avainsanat: sää syksy eurooppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 08:32

Menkää ihmeessä käymään Azoreilla : ) siellä on ihana ilmasto ja syyskesästä kesä parhaimmillaan : ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 22:10

Eu alueella on syksyisin mukava sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 22:25

Esim. Espanjassa on silloin hyvä sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 23:26

Välimeren saaret vielä melkein kukoistuksessaan,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 00:41

Euroopassa on aina syksyllä hyvä sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:18

Lontoossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:43

Monessa maassa Välimeren alueella on syksyllä mukavaa. Jokin kaupunki Kreikan mantereella tai saarissa, Portugalissa on myös mukavaa , Maltalla tosi ihanteellista. Onhan niitä paikkoja.
Itse olen ollut syksypuolella Ranskassa pari kuukautta, oli tosi ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 10:42

Syksy Välimeren rannoilla on lomaa parhaimmillaan. Kohteita riittää joka lähtöön, on kaupunkeja ja rantalomakohteita. Hyviä kohdemaita ovat mm. Italia, Kreikka, Ranska ja Espanja. Myös Portugali kuuluu samaan joukkoon.