mikä on paras sisä lemmikki,muu kun koira????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 16:49

Banaanikärpäset, eivät tarvitse minkäänlaista hoitoa.
Koirahan on kaikkea muuta kuin sisälemmikki, se jos mikä kaipaa ulkoilua.
Hanki kilpikonna, se tulee toimeen pelkästään sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 16:54

Mites ois nuo matelijat, käärme, lisko? Ystävälläni oli Tarantella hämähäkkejä kaksi, isoja kuin mitkä. Mie en vaa ite niitä uskaltais hoitaa. Kissaihmisenä ehdotan kuitenkin kisumisua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 16:56

Kissa, marsu. gerbiili, linnut. kani, rotta, lisko, kilpikonna, kalat. Siinähän niitä jo aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:58

chumballa oli aika hyvä vastaus :'D meillä oli joskus papukaija, vuohi, kani, kaloja, sammakoita, sit joita liskoja, koirii, hamsteri, nyt on koira, kissa ja marsu. marsu on varmaa ollu kaikista helpoin sit hoitaa koiran lisäksi. kävin torstaina katsomassa chinchilloja. vaikkei kysymykseesi liitykkään niin olivat aivan ihania<3 äiti aiko ostaa meille fretin sitten ku tulee kohdalle xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:20

Fretti olis aika veikeä otus kotioloihin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 17:25

jos minä ottaisin jonkin sisä-koti eläimen se olisi hamsteri koska se on söpö ja kiva eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:29

KISSA ; & KISSA että heillä on toisistaan kaverita, jos jotuvat olemaan päivisin kotona yksikseen..olen niin kissa FANI..joten toivon että sinustakin tulisi sellainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:04

Minä suosittelen ensi ihan tällaista pattereilla toimivaa koiraa tai kissaa. Ne voi välillä pistää hyllyyn, ellei jaksa enää leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:38

Kultakala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:09

Rotta on veikeä lemmikki. Kissa on kiva myös. Marsu, kani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:03

ehdottomasti KISSA jos ei toinenkin:D. itse olen miettimässä myös akvaariota..hih..hyvä yhdistelmä;kissat ja akvaario :Dheheh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:49

Punakorvakilpikonnat ovat ainakin puhtaita, kun kylpevät koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 08:48

Tällä hetkellä koira,on ollut kissojakin,jä panaanikärpäsiä,sekä oikeita kärpäsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 17:23

Ite tykkään kissoista,omasta mielestä ei niistä oo niin kovaa kouluttamista kuin koirista,opettaa vaan menenään hiekkalaatikolle jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:50

Meillä on marsu, se on aika kiva epeli. Lapsetkin osaa käsitellä sitä, ei oo niin pieni, että menis heti "rikki", kuten vois käydä esim. hamsterin kanssa. On seurallinen ja "porisee" kovasti. Etenkin silloin kun jääkaapin ovi käy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:16

Minulla on kaneja. Ne ovat kivoja. Jos haluat helppohoitoisen lemmikin, ota kilpikonna. Kissakin olisi varmaan sopiva. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:46

Kissa ehdottomasti tärkein ja ihanin kotielän,lemmikki asiasta sen verran,että,kyllä me ihmiset olemme kissojemme lemmikejä,jos asiaa tarkemmin miettii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 07:35

fretti ois aik kiva ilopilleri kotioloihin ^^ minä ainakin ostan kunhan kohdalle tulee ;)