Miksi ihmeessä noitä pisteitä kerätään? Voiko ne esim. vaihtaa rahaksi kuten plussapisteet?

Avainsanat: plussapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 13:19

Niillä saa enemmän mahdollisuuksia arvonnassa, eipä niillä kait muuta merkitystä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 13:22

KILPAILUHENKISET KERÄÄ NIITÄ OMAKSI TYYDYTYKSEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:22

Plu plu plu. Ihan muuten vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:25

Piste=yksi arpalippu
Et voi muuttaa rahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 13:35

Eihän niitä kerätä. Niitä vaan tulee, kun vastaa, kysyy tai äänestää. Eikä niitä tarvita muuten, kuin arvonnan yhteydessä. Ne jotka on tiettynä ajankohtana saanut pisteitä, osallistuvat arvontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:35

No eihän tää nyt sentään mikään plussapistesäilö ole.. Kannattaisi ehkä tutustua noihin Napsun sääntöihin, niin saattaisi aueta tämäkin systeemi kysyjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:49

Enhän minä näitä rahan takia kerää, tää on vaan niin mukavaa puuhaa : )
Päivän ilo kun saa napsulaisten mielipiteitä lukea ja ottaa kantaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:07

Ei tosiaankaan näitä pisteitä voi muuttaa rahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:16

valitettavasti ei vaihdu rahaksi, esimerkiksi euro per piste tekis ihan gutaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:17

Siis ihanaa ajankulua, sorminäppäryyttämme kehitellään ja sen sellaista. Tutustu Napsun sääntöihin je meneillään olevaan kilpailuun. Oispa ihanaa, kun me kaikki napsulaiset pääsisimme sinne matkalle ja voisimme tutustua toisiimme ihan naamakkain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:20

Mitäs niitä vaihtelee antaa olla näkyvissä.On se toisaalta hyvä jos se virkistää pyörittämään tätä napsua.varmaan jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:25

Näillä osallistuu lahjakortti arvontaan, mutta plussapisteillä ei saa muuta kuin maksaa tuotteista ylihintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:00

ilmaisia arpalippuja, voittomahdollisuus 990 € tällä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:56

Leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:00

Pisteet toissijaisia. Saa kyllä mahdollisuuden osallistua arvontaan, mut mulla on muutenkin niin huono arpaonni ettei sen takia kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:21

Minulle niitä tulee keräämättä. Se johtuu siitä, että ohjelmakoodissa on tiettyjä toimintoja, jolloin laskuri lisääntyy.