Onko mielestäsi ns. hömppä vastauksiin , tärkeintä kritisoida niitä tai vastata itse kysymyksiin?

Useat napsu ihmiset ovat loukkaantuneet , toiset jopa haluavat ohjata vastauksia, sana on mielestäni vapaa napsun sääntöjä noudattaen.Metsäläisiä taidetaan olla kuitenkin, ja eri kategoriossa ollaan , eli eikö voitaisi toistemme arvostelu vastauksissa jättää pois ja olla ihminen ihmiselle.

Lisätty: 16.02.2009 - 08:24

se kalikka kolahtaa jne...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 13:09

Minä vastaan sellaisiin kysymyksiin joihin osaan vastata tai ainakin sinnepäin : )
Ei nyt kannata niin kauhean vakavasti tätä ottaa : )
Parempi, että porukkaa tulee lisää ja kaikki viihtyy : ) ja saa oppia uutta.
Me kaikki ollaan erinlaisia persoonia ja monella on eriävät mielipiteet asioista.
Eikös se ole silleen, että yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas molemmista : ))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 07:52

Tuohon suuntaan olen mennyt omissa vastauksissa.Olen metsästä ,ja metsän laidalla asunut kokoikäni,näillä eväillä ei voi ruveta arvostelemaan toisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:19

Mie kyselen mitä mieleen juolahtaa,ja miulle vastataan mitä halutaan.Sana on vapaa,kun ei riko sääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:23

En ihan ymmärrä mitä aloittaja tarkoittaa, mutat käsitän sen niin että ketjun aloittaja ikäänkuni määrittelisi miten ksymykseen pitää vastata.
En ole metsäläinen!

Lisätty: 16.02.2009 - 10:29

Enpä ole täällä nähnyt ketään henkilöä arvosteltavan, mutta en edes katso "sillä silmällä" kirjoitteluja .

Lisätty: 16.02.2009 - 12:23

Totta niinkuin joku kirjoittaa eli voi vallan hyvin sivuuttaa määrättyjen kysymykset ja vastaukset. Välttyy siten hömpään edes sekaantumasta.

Lisätty: 18.02.2009 - 08:38

Kysymykseen vastatessa ei todellakaan tule luettua koko vastausketjua eli en kopioi kenekään vastausta jos vastaan omalla mielipiteelläni. Saahan samantapaisia vastauksi/mielipiteitä olla toki, ei niistä voi rangaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:45

Kaikiin kysymyksiin on tärkeitä vastata, kritisoida voisi vaikka asiattomia vastauksia, muttei missään tapauksessa kysymyksiä

(selvennyksen pyytäminen ei minusta ole kritiikkiä jos esitetään asiallisesti)

Lisätty: 16.02.2009 - 10:07

sorry, taas luin kysymyksen huolimattomasti ja vastasin ihan väärrään asiaan, tätä kyllä voisi ja saisi kritisoida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:54

Eiköhän tämän foorumin tarkoitus ole se, että asiallisiin kysymyksiin pyritään antamaan asiallisia vastauksia. Näin minä ainakin olen tämän mieltänyt.
Lisätietoja ym. tarvittavaa on mukava tarvittaessa kysyä ja myöskin saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:34

Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä olemaan asialinjalla, viisastelematta, loukkaamatta ja ketään kritisoimatta.
Voihan sitä lähettää yksityisen viestin, jos oikein sapettaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:52

itse vastaan aina kysymykseen enkä kritisoi sitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 11:07

AINAHAN KAIKKI VASTAA ENSISIJAISESTI KYSYMYKSIIN ,POIS SE MEISTÄ ETTÄ ARVOSTELISIMME TOISTEMME AJATUKSIA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 11:16

Kaikki perään kuuluttaa asiallisia vastauksia. Oliko nuo niin asiallisia, kun ramses kysyi kansansairauksia? Ja jos kysymys on hömppä, silloin saa vastauskin olla hömppä. Taitaa mennä neuvomisen puolelle tämä minun vastaus. Siis vastataan itse kysymyksiin, ja kritisoidaan vaikka perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 11:33

On muutama kymmenen kärjessä oleva nimimerkki joille on tärkeintä vaan vastata,
vaikka eivät juuri koskaan tiedä mistään mitään. Kehoittaisin suosiolla jättämään näiden kommentit lukematta niin ei tule pahaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 12:28

Näkyy olevan tuo anonyymisyys,joka on sitä viisasta väkee, mutta ei vain uskalla tulla esille!
Kyllä jokaiseen vastaukseen pitäisi löytää niin oikea vastaus kuin suinkin mahdollista.
Vain on hyvinkin vaikea ymmärtää noita anonyymien kysymyksiä, joissa ei ole päätä eikä häntää! Menkää anonyymit itseenne ja ajatelkaa ,ennenkuin laitatte jonkun kysymyksen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:15

Joskus nuo anonyymien kysymykset ovat just sellasia, että niitä voisi kysyä aivan jostaan muualta. Vaikka äitiltä. Vastaus on vastaus vaikka asiaa ei olisi perusteellisesti ajateltukaan vastatessa, emme ole äö:ltämme 250. Ihmiset ovat erilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:41

Sekäkö ettäkö! Palaute on tärkeää hattuilun ja asiallisuuden väli vaan on välillä niin olematon. Hyväksi palautteeksikin laitettu voidaan ymmärtää väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:45

No jos asialliseen kysymykseen on annettu hömppä vastaus, voi sitä mielestäni vähän kritisoidakkin kunhan muistaa myös vastata kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:54

Minusta kaikki asiat pitää voida arvioida kriittisesti, mutta sen voi mielestäni tehdä jokainen vaikkapa itse mielessään ja kunnioittaa ainakin toinen toisiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:04

Kysymyksiin joihin on jo annettu asiallinen oikea vastaus vois jättää vastaamatta ja olla matkimatta toisten vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 00:04

Molmpi parmpi, mutta kohteliaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:39

minä olen varmaan aloittelia. Mutta yritän vastata asialisiin kysmyksiin oman tietoni mukan. ehkä neuoakseni tai auttaakkseni muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:30

Kysymykseen vastataan asiallisesti ja huumorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 16:14

Olen palisanterin kanssa samalla linjalla,aikuista suhtautumista arvostan,haukkumiset kuuluvat mielestäni ,sinne nuorten-palstoille jossa vielä etsitään käyttäytymisen rajoja.

Lisätty: 24.02.2009 - 16:32

Pakko lisätä,vielä anteeksi pyytö,täällä vastailevalle nuorisolle.Tarkoitukseni ei ollut moittia teitä,olette suurin osa fiksua väkeä,ja annatte asiallisia vastauksia.Haukkujat löytyvät muusta porukasta.